کد خبر: 807228
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر از پرداخت بیش از 125میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبرداد.
اختصاص 125 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی بوشهر

سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر گفت : امسال بیش از یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان استان بوشهر ساخته می‌شود و این واحدهای مسکونی تا پایان امسال تحویل مدجویان مورد نظر خواهد شد .

وی با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان بوشهرافزود : موضوعِ مهم الگوسازی و ترویج فرهنگ یاری رساندن به محرومان از اهداف مهم طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران است.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان در زمینه نیروی انسانی، عمرانی و فرهنگی فعالیت‌ها و پروژه‌های بسیاری را در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم حمایت و اجرا کرده‌اند.

عباسی فر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی رسالت‌های مهم بسیج سازندگی هستند، گفت: سال گذشته در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی 110 میلیارد ریال برای اجرای 704 طرح به متقاضیان پرداخت شد و این طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی افتتاح شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع تبدیلی و کارگاه‌های کوچک و زودبازده افزود: امسال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر 125 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری کم‌بهره در اختیار متقاضیان پرداخت می‌شود.

عباسی‌فر با اشاره به اعزام تیم‌های جهادی برای رفع محرومیت نقاط مختلف استان بوشهر خاطر نشان کرد: ساخت و بازسازی مساجد و مدرسه‌ها، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم‌های پزشکی، بهداشتی و حمایت از خانواده‌های محروم و دارای بیماران صعب‌العلاج از اولویت‌های سپاه پاسداران و بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار