کد خبر: 807227
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
در طول سه ماه اخير 233 طرح و واحد صنعتی براي دريافت تسهيلات در شهرك‌هاي صنعتي قزوين به بانك‌هاي عامل با هدف رونق اقتصادي و توليد و ايجاد و اشتغال پايدار معرفي شدند.

حميدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: در راستاي برنامه‌‌هاي اقتصاد مقاومتي، رفع موانع توليد، فعال‌سازي ظرفيت توليدي واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط و ارتقاي توان رقابت‌پذيري آن‌ها و كمك به راه‌اندازي طرح‌هاي صنعتي كه پيشرفت فيزيكي بالاي 60 درصد دارند، جلسات كميته كارگروه فرعي تسهيل و رفع موانع توليد استان قزوین برگزار شد.

وی بیان کرد: این جلسات با حضور رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديركل هماهنگي امور اقتصادي استانداري به عنوان نمو نماينده بانك‌هاي عامل تشكيل و پرونده متقاضيان بررسي و به بانك معرفي مي‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوين با اشاره به تصميات اتخاذ شده در كميته فرعي جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد گفت: در مجموع 233 طرح و واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بانك‌هاي عامل معرفي شدند كه 45 طرح بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 450 میلیارد ریال و تعداد 188 واحد صنعتی با اعتبار 4 هزار میلیارد ریال برای أخذ تسهیلات سرمایه در گردش بوده است.

خانپور تصريح كرد: طرح‌ها و واحدها صنعتي كه تكميل كننده زنجيره تأمين، داراي بازار و اشتغالزايي مناسب، صادرات گرا، دانش‌بنيان و صنايع نوين رقابت‌پذیری با واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و غیره باشند برای أخذ تسهيلات به بانك‌هاي عامل معرفي می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار