کد خبر: 807210
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز خبر داد.

به گزارش جوان، خسرو ساکی در جلسه کمیته فرهنگی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در البرز با بیان اینکه کمیته فرهنگی 6 وظیفه اصلی دارد، گفت: در این راستا برنامه‌های فرهنگی متنوعی در کنار اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: با اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار این اجلاس می‌توانیم این رویداد مهم فرهنگی را در استان البرز با حضور بیشتری از مردم برگزار کنیم.

ساکی با درخواست همکاری از همه نهادها و ارگان‌ها برای برگزاری این اجلاس سراسری ادامه داد: ارائه خدمات فرهنگی در قالب برپایی نمایشگاه، تولید و پخش برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه عکس و نمایشنامه‌نویسی،‌ فراخوان مقاله به دبیرخانه اجلاس از مهمترین برنامه‌های این اجلاس سراسری است.

در ادامه این نشست مسؤول حوزه‌های علمیه استان البرز نیز طی سخنانی گفت: عنوان این اجلاس نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی است که باید برنامه‌های فرهنگی را در راستای عنوان این اجلاس تهیه و تدارک ببنیم.

حجت‌الاسلام محمد سلطانی با اشاره به نقش مهم کمیته فرهنگی در نشر مفاهیم اجلاس نماز افزود: کمیته فرهنگی در اصل پل ارتباطی اجلاس و خانواده‌ها است و مفاهیم این اجلاس را در اولین نهاد اجتماعی یعنی خانواد نشر می دهد.

بیست و پنجمین اجلاس سراسر نماز اواخر آبان‌ماه سال جاری در استان البرز برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار