کد خبر: 807161
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از برگزاری مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم این شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان، حجت الاسلام محمد ذاکری رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مشهد روز یکشنبه هفتم شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء  با حضور عاشقان قرآن و عترت در محل مسجد امام صادق (ع) واقع در خواجه ربیع 22 برگزار می شود.

وی افزود: در ابتدای این مراسم حاج سید جواد حسینی از قاریان برجسته کشورمان به تلاوت کلام دلنشین وحی خواهند پرداخت.

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازد.

حجت الاسلام ذاکری ادامه داد: تقدیر از نفرات برتر سی و نهمین دوره مسابقات مشهد و اجرای مراسم مداحی با حضور مداح اهل بیت(ع) حاج مهدی سروری پایان بخش برنامه های این مراسم خواهد بود.

گفتنی است حمید غلامی از مجریان شبکه استانی خراسان رضوی مجری این برنامه می باشد.

یادآور می شود مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم مشهد در رشته های حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل ، قرائت، ترتیل، دعا خوانی و اذان با حضور 1080 متسابق از مشهد طی دو مرحله و از 26 تیر ماه به مدت سه روز در مسجد العلی مشهد برگزار شد و متسابقین به رقابت تنگاتنگی برای راهیابی به مرحله استانی پرداختند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار