کد خبر: 807079
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کبودبند مسئول اجرایی اکران مردمی جشنواره عمار
همزمان با برگزاری جشنواره مقاومت منتخبی از آثار اين جشنواره از طریق شبکه اکران مردمی عمار اکران می‌شوند.

همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتخبی از آثار جشنواره از طریق شبکه اکران مردمی عمار در سطح کشور اکران می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ رضا کبودبند مسئول اجرایی اکران مردمی جشنواره عمار با اعلام این خبر افزود: شبکه اکران مردمی عمار چند سالی است شکل گرفته و در سال‌های مختلف کوشیده تا با اکران فیلم‌های ارزشی و انقلابی نسبت به ایجاد شبکه اکران بی‌واسطه و مردمی آثار ارزشی اقدام نماید و این شبکه با همراهی و مشارکت گسترده مردم توسعه فزاینده‌ای پیدا کرده است.

وی در خصوص اقدام مشترک جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و جشنواره عمار برای اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت از طریق این شبکه مردمی در سطح کشور عنوان کرد: البته جشنواره مقاومت فضای اکران خودش را همواره داشته و دارد و بیشتر از طریق بدنه سیستم‌های دولتی، مراکز فرهنگی و موسسات این کار را انجام می‌دهد ولی به طور قطع، این تعامل و همکاری، گستره اکران فیلم‌های مقاومت را امسال چندین برابر خواهد کرد.

"کبودبند" با بیان اینکه ما هم دوست داشتیم و مصر بودیم تا فیلم‌های مقاومت و دفاع مقدس در بستر فضای مردمی عمار اکران شوند خاطرنشان ساخت: در جلسه‌ای که با آقای خزاعی دبیر جشنواره مقاومت داشته‌ایم قرار شد منتخبی از آثار جشنواره در اختیار ما قرار گیرد تا همزمان با این رویداد سینمایی در سطح کشور اکران گردند.

وی ادامه داد: از آن جایی که سابقه اکران مردمی عمار نشان داد که این آثار ضمن استقبال از سوی مردم مورد نقد و نظرخواهی عمومی هم قرار می‌گیرند نمایش آن‌ها در هفته دفاع مقدس در کشور فضای معنوی و مقاومتی خوبی را ایجاد می‌کند. حتی، در این اکران‌ها و تبادل نظرها خود فیلمسازان هم می‌توانند حضور داشته باشند.

"کبودبند" با اشاره به اینکه بیش از 10 اثر از آثار منتخب جشنواره مقاومت از طریق این شبکه اکران خواهد شد اضافه کرد: نکته قابل توجه اکران این است اکران این آثار، در  مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، ادارات، سازمان‌ها، سالن‌های آمفی تئاتر، حتی، پارک ها صورت می‌گیرد که بیشترین نقاط تجمع و حضور طیف‌های مختلف مردمی است.

مسئول اجرایی اکران مردمی جشنواره عمار اظهار داشت: از بین محل‌های اکران فیلم‌ها هم بعد از مساجد که بیش‌ترین اکران‌ها را دارند، مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر نقاط پر اکران این آثار هستند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نزدیک به 120 نفر رابط اکران مردمی داشته‌ایم که در شهرها و روستاهای مختلف کشور بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی و با هزینه خودشان هماهنگی اکران فیلم‌ها را برعهده داشتند ولی اکنون این تعداد چند بربار شده است.

شایان ذکر است، همراه با اکران فیلم‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت از طریق شبکه اکران مردمی عمار، صدها نقطه دیگر از استان‌ها و شهرستان‌های کشور از طریق سازمان بسیج دانشجویی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون،  و ... اکران خواهند شد.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی" به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار