کد خبر: 807022
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
۸ تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به وزیر دادگستری از وی خواستند تا در مقابل فشارهای وارده احتمالی از سوی برخی کوتاه نیامده و روند محکومیت فرزند هاشمی رفسنجانی طبق قانون ادامه یابد.
8 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری، خواستار عدم آزادی مهدی هاشمی رفسنجانی از محکومان امنیتی از زندان شدند.

این نمایندگان از وزیر دادگستری خواستند تا در مقابل فشارهای وارده احتمالی از سوی برخی کوتاه نیامده و روند محکومیت فرزند هاشمی رفسنجانی طبق قانون ادامه یابد.

همچنین درخواست نمایندگان در این باره تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

متن کامل نامه نمایندگان مجلس به وزیر دادگستری درباره ادامه روند محکومیت مهدی هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

جناب آقای پورمحمدی وزیر محترم دادگستری

ملت ایران در دهه پیشرفت و عدالت منتظر اجرای احکامی هستند که عدالت را پیش از هر زمانی در دسترس ببینند. یکی از این احکام انقلابی، زندانی شدن مهدی هاشمی رفسنجانی بوده که بنا بر گزارش وزیر اطلاعات وقت در کمیسیون امنیت ملی 12 عنوان اتهامی داشت که در محاکم اخیر به 2 یا 3 عنوان رسیدگی شد و در نهایت ایشان محکوم به حبس گردید.

جناب آقای وزیر در  همین مدت کم از سپری‌شدن این حکم شاهد تلاشی گسترده از جانب وکیل ایشان و خانواده ایشان برای برداشتن حکم ایشان با استفاده از عنوان اعاده دادرستی برای زیر سئوال بردن مبانی صدور حکم فعالی می‌باشند تا این محکوم به حداقل مجازات محکوم شده و از زندان آزاد شود.

آقای وزیر آیا این امکان با این ظرفیت در اختیار همه محکومین دادگاههای عمومی و انقلاب قرار می‌گیرد.

جناب آقای وزیر اگر در محاکم قضایی ملت بشنود برای ابطال حکم قطعی مهدی هاشمی روزنه باز شده بدانید که همه عدالت را در پای این خانواده ذبح کرده‌اید.

منبع: نسيم

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
2
هرکه بامش بیش .برفش بیشتر. هرکه اختلاس و فتنه ی بیشتری را مرتکب میشه باید بیشتر مجازات شود فرزند این و آن هم ندارد. گردنش را نگاه کنید از بس مال حرام خورده چقدر کلفت شده. باید آب خنک بخورد تا گردنش باریک شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
2
مملکت اسلامی هست و حکم محکومین با دقت و ظرافت صادر و اجرا می شود و جای هیچگونه اغماض و گذشت هم ندارد. قوه ی قضاییه باید هرکسی را که از آقامهدی طرفداری کرد ه و خواستار تخفیف مجازاتش هستند را مجرم و شزیک وی بدانند و به مردم معرفی کنند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
2
آیا اگر ملت سؤال کنند که چرا این متهم که جرمش افشای اطلاعات محرمانه نظام نزد بیگانگان(جاسوسی) و درخواست افزایش تحریمها و بسیاری موارد ضدیت با نظام بوده، چرا اعدام نمی‌شد، کسی جواب خواهد داد! قوه قضاییه تحت فشار رأی داد و رأیش کاملاً لطیف و دوستانه بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
2
این آقا باید اعدام می شد تازه می خواهند آزاد کنند هرکسی جای ایشان بود و پشتش جایی گرم نبود الان اعدام شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
درفتنه 88 حق خیلیها ازجمله موسوی کروبی وخاتمی اعدام است حتی اگر اظهار ندامت هم کنند دیگر شایستگی هیچ مسند اجرایی وسیاسی رانخواهند داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
2
شماا اگه تاریخ انقلاب راورق بزنید خواهیددید اشخاصی مثل آیت ا...محمدی گیلانی حکم اعدام دوفرزندش راصادر ویا آیت حسنی محل اختفای فرزندش را اعلام ومی گوید من درمورد انقلاب ورهبری باهیچ احدی شوخی ندارم اگر فرار کرد باتیر بزنیدپس ازاین ماجرافرزنداورامحاکمه واعدام میکنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار