کد خبر: 806772
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
متهم دو تابعیتی در حالی که تحت عنوان مشاوره و هیئت‌مدیره برخی بانک‌ها جزو نجومی‌بگیران دولت بوده، در ازای ارائه اطلاعات مختلف داخلی به موسسات تاثیرگذار بر تحریم‌ها مبلغی در حدود ماهانه 7500 پوند (حدود 30 میلیون تومان) دریافت می‌کرده است.
روزنامه کیهان: متهم دو تابعیتی در حالی که تحت عنوان مشاوره و هیئت‌مدیره برخی بانک‌ها جزو نجومی‌بگیران دولت بوده، در ازای ارائه اطلاعات مختلف داخلی به موسسات تاثیرگذار بر تحریم‌ها مبلغی در حدود ماهانه 7500 پوند (حدود 30 میلیون تومان) دریافت می‌کرده است.
روز سه‌شنبه 26 مردادماه سال جاری بود که رسانه‌ها خبری را از قول دادستان تهران درخصوص دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دو تابعیتی در هفته گذشته در تهران و مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس منتشر کرده بودند، جعفری دولت‌آبادی همچنین افزوده بود:  متهم در حوزه اقتصادی و مرتبط با ایران فعالیت می‌کرده است.
 
به گزارش نسیم آن‌لاین، پیگیری‌ها و شنیده‌ها حاکی است فرد دو تابعیتی بازداشت شده علاوه بر فعالیت‌های اقتصادی دولتی و خصوصی، «مسئول یکی از کمیته‌های مهم هیئت مذاکره‌‌کننده»  و «نماینده یکی از نهادهای مالی» در این تیم است. وی در هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
 
یکی از عناوین اتهامی وی دریافت حقوق از موسسات آمریکایی و انگلیسی در ازای ارائه اطلاعات مهم مالی و اقتصادی جمهوری اسلامی است.
 
پیگیری‌ها مشخص کرده وی در حالی که تحت عنوان مشاوره و هیئت‌مدیره برخی بانک‌ها جزو یکی از نجومی‌بگیران دولت بوده، در ازای ارائه اطلاعات  مختلف داخلی ( که به جهت حضور در سطوح عالی مدیریتی اطلاعات مهمی را در اختیار داشته) به موسسات تاثیرگذار بر تحریم‌ها مبلغی در حدود ماهانه  7500 پوند (حدود 30 میلیون تومان) دریافت می‌نموده است.
 
بنا بر برخی گزارش‌ها، فرد دستگیر شده، مسئول بانکی تیم مذاکره‌کننده بوده و ضمن تابعیت ایرانی، تابعیت انگلیسی همه داشته است!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار