کد خبر: 806458
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کاروان دوچرخه سواران کاشاني متشکل از 40 نفر از ورزشکاران بسیجی و امدادگر هلال احمر، مسیر 1300 کیلومتری کاشان-مشهد از مسیر فیروز کوه را به مدت 10 روز رکاب خواهند زد و شنبه 6 شهریورماه با استقبال آستان قدس رضوی به مشهد مقدس خواهند رسید.

محمد قنبری مدیر کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) کاشان با اعلام اين خبر گفت: جوانانی از تهران، اصفهان، زرین شهر، فیروزکوه، ملایر و دماوند دوچرخه سواران کاشانی را همراهی می‌نمایند.

وی شعار این کاروان را در سال جاری، چنین بیان کرد: برنامه امسال به پاس حرمت خون شهیدان مدافع حرم و به گرامیداشت این جاودانه‌های تاریخ اجرا می‌شود.

مدیر کانون دوچرخه سواران امام رضا (ع) کاشان گفت: هدف از اجرای این حرکت، تلفیق ورزش با معنویت، پرکردن اوقات فراغت جوانان و ایجاد روحیه ایثار و شهادت می‌باشد.

قنبری با اشاره به مسن ترین و جوان ترین رکاب زنان این کاروان افزود: مسن‌ترین دوچرخه سوار ما، 60 سال و جوان ترین آن ها 17 سال سن دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: شهید مسعود علیزاده که از اعضای کانون ما بود، حدود 3 سال پیش در حمله تروریستی در شهر سامراء عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

قنبري افزود: اداره کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد زائر کاشان، هیئت دوچرخه سواری اداره ورزش و جوانان شهرستان، شهرداری و اتحادیه کانون های فرهنگی کاشان در این برنامه همکاری دارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار