کد خبر: 806451
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از بهره‌برداری 47 پروژه و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.
بهره‌برداری از 47 پروژه راه در هفته دولت

منوچهر رحمانی گفت: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 2 هزار و 282 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با اعلام این‌که 21 پروژه در بخش راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، ماهشهر، اهواز، رامشیر، دشت‌ آزادگان، آبادان و شادگان به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی با بیان این‌که اجرای این پروژه‌ها در راه روستایی 573 نفر اشتغال‌زایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال داشته است گفت: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

رحمانی در ادامه به پروژه‌های قابل افتتاح معاونت راهداری این اداره کل در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در حوزه راهداری 9 پروژه با 20 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح 15 پروژه در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها افزود: این 15پروژه در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، رامشیر، شوشتر، آبادان، خرمشهر، اهواز، رامهرمز و هفتکل به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان مجموع اعتبارات هزینه شده برای ساخت این راه‌ها را 964 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده و اجرای این پروژه‌ها اشتغال‌زایی برای 620 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال داشته است.

وی همچنين از افتتاح 648 واحد مسکن مهر در استان در هفته‌ دولت خبر داد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار