کد خبر: 805855
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
به گواه كارنامه درخشان
پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا از جمله پایگاه های تابعه حوزه 5 شهری ناحیه مقاومت امام حسین(ع) غرب اهواز به عنوان پایگاه پیشرو در زمینه بسیج سازندگی استان با ایجاد گروه های جهادی متشکل از نیروهای جوان اقدامات مهمی را انجام داده است.
پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا پایگاه پیشرو درزمینه بسیج سازندگی غرب اهوازبه گزارش جوان انلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا که از جمله پایگاه های تابعه حوزه 5 شهری ناحیه مقاومت امام حسین(ع) غرب اهواز است با فرماندهی برادر محمودی از سال گذشته با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم و غیر برخوردار اردوهای جهادی را در برخی از مناطق محروم اهواز اجرای نموده است.

محمودی در اين باره گفت : این پایگاه پس از شناسایی مناطق محروم با ایجاد گروه های جهادی متشکل از نیروهای جوان اقدامات مهمی را انجام داده است که در این زمینه با لطف و عنایت پروردگار به جزء پروژه محرومیت زدایی در منطقه شعیبیه شوشترو فعالیت هایی را در منطقه محروم ملاشیه در حاشیه شهر اهواز انجام داده است که در این راستا جهادگران موفق شدند تا نسبت به ساخت دو باب حمام همراه با سرویس بهداشتی و دو باب اتاق برای دو منزل مسکونی افراد نیازمند اقدام نموده و در این رابطه برنامه های فرهنگی نیز به مرحله اجرا درآمد.

وی سهم روحانیت را جهت مرتفع نمودن شبهات ( بحث وهابیت و . . . ) و بالا بردن سطح دینی مردم منطقه بالا خواندند و اضافه کرد :اجرای پروژه های محرومیت زدایی باعث شده مربیان مشتاق حضور در برنامه های جهادی شوند .

محمودي تصريح كرد : با توجه به فعالیت جهادگران جوان مسجد علی بن موسی الرضا(ع) نام این گروه به جهادگران ثامن الائمه ثبت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار