کد خبر: 805824
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
هیچ تهدید امنیتی در استان اردبیل وجود ندارد به طوری که استان اردبیل جزو استان‌های رتبه یک یا دوم با حاشیه امنیت بالای کشور بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشستی که با مدیران ارشد استان اردبیل داشت با عنوان كردن اين مطلب گفت: ما امنیت بی‌نظیری را در استان اردبیل با هوشیاری و مراقبت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شاهد هستیم به طوری که به تبع همین امنیت آسیب‌های اجتماعی کمتری را نیز در این استان شاهد هستیم.

وی گفت: در این استان با کشف 324 کیلوگرم مواد مخدر جایگاه این استان در کشفیات مواد مخدر در بین استان‌های کشور 28 یا 29 است و از این لحاظ هیچ خطری استان اردبیل را تهدید نمی‌کند.

رحمانی فضلی ضرورت برخورد و جمع‌آوری معتادان متجاهر را با رویکرد درمان و مداوا یادآور شد و افزود: بیکاری تنها مشکل استان اردبیل نیست بلکه مشکل تمام استان‌های کشور است و تنها نسخه رفع این مشکل اتکا به اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند که ظرفیت استخدام در دستگاه‌های دولتی بسیار محدود شده و حتی بسیاری از دستگاه‌ها به اندازه پنج سال بعد نیرو جذب کرده‌اند، تصریح کرد: جوانان ما باید به فکر اشتغال و کارآفرینی از طریق بخش خصوصی باشند به طوری که با رونق اقتصادی و توانمندی واحدهای تولیدی زمینه و بستر این کار فراهم می‌آید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار