کد خبر: 805526
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
تعداد 22 هزار و 756 نفر در 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان قزوين مشغول به فعالیت هستند.
حمیدرضا خانپور با اشاره به فن‌ بازار منطقه‌ای استان قزوین اظهار کرد: فن بازار منطقه‌ای این استان به عنوان بستر مبادلات فناوری محلی برای عرضه و تقاضای فناوری، انتشار و ترویج اطلاعات فناوری، برگزاری نشست‌های تبادل فناوری، مجری تورهای تخصصی فناوری، کمک به فرآیند تجاری‌سازی و مشاوره تهیه طرح‌های توجیهی و کسب‌ و کار است.

وی عنوان کرد: همچنین فن بازار منطقه‌ای استان قزوین ارزیاب و رصدکننده فناوری، تأمین کننده مالی طرح‌های فناورانه، ارائه‌دهنده مشاوره‌های تخصصی حقوقی و ثبت اختراعات و تهیه طرح‌های امکان‌سنجی و کسب‌ و کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان انعقاد یک هزار و 219 قرارداد با صنعت‌گران در 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان قزوین یادآور شد: از این تعداد قرارداد منعقد شده با صنعتگران 718 قرارداد به بهره‌برداری رسیده و 501 قرارداد در حال تخصیص زمین، دیوارکشی، نصب سوله و تجهیز ماشین‌آلات است.

خانپور عنوان کرد: تعداد 22 هزار و 756 نفر در 15 شهرک و ناحیه صنعتی استان قزوین مشغول به فعالیت هستند که اگر 501 واحد نیز با کمک دولت و اختصاص تسهیلات به بهره‌برداری و اجرا برسد تعداد 26 هزار و 32 نفر به مجموعه افراد شاغل در 15 ناحیه و شهرک صنعتی این استان افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: اقدامات لازم در راستای تأمین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی و گازرسانی به شهرک‌های فاقد گاز انجام شده و همچنین اقدامات لازم در زمینه اسناد مالکیت شهرک‌ها با کمک دستگاه‌های خدمت‌رسان انجام شده به طوری در سال آینده شهرک صنعتی بدون سند مالکیت وجود نخواهد داشت.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار