کد خبر: 805464
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: شهید رجایی در طول مدت ریاست جمهوری کوتاه خود الگویی برای رؤسای جمهور و مردم شد که هیچ‌گاه نماز اول وقت را ترک نمی‌کرد.

به گزارش جوان آنلاین از قزوین، مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) قزوین، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیأت همراه و دانش‌آموزان بسیجی شهرهای اقبالیه، محمودآباد، طارم و کوهین در یانس‌آباد قزوین صبح امروز برگزار شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در این مراسم اظهار کرد: معرفت به خدا، عبودیت و بی‌نیازی از غیر سه راز خلقت است که انسان باید نسبت به خداوند شناخت داشته باشد و صفات او را در خود پرورش دهد.

حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی خاطرنشان کرد: انسان باید خدا را بشناسد و لازمه شناخت خداوند انتخاب دین است که کامل‌ترین دین، دین اسلام بوده و دین حق اسلام است.

وی بیان کرد: خداوند تمام رهنمودهایش را در قرآن کریم آورده است، ما باید کتاب خدا را مطالعه و به رهنمودهایش عمل کنیم، چراکه رهنمودهای زیادی دارد که اگر آن‌ها را عمل کنیم، سعادتمند می‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) قزوین به آثار و فواید نماز اشاره کرد و گفت: نماز خواندن آثار و برکات زیادی دارد و نخواندن نماز و سبک شماردن آن نیز مضرات زیادی دارد که شهید رجایی در طول مدت ریاست جمهوری کوتاه خود الگویی برای رؤسای جمهور و مردم شد که هیچ‌گاه نماز اول وقت را ترک نمی‌کرد.

تقی‌خانی کم شدن روزی، سلب نشانه صالحان از چهره انسان، از بین رفتن برکت زندگی و غیره را از مضرات نماز نخواندن بر شمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر