کد خبر: 805318
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از اضافه شدن 500 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اين شهر خبر داد.
500 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده مي شود

سید جلال فیاضی گفت: در حوزه حمل و نقل، آنچه به عنوان آرمان و ایده‌آل در سیاست‌های مدیریت شهری دبنال می‌شود رسیدن به یک حمل و نقل روان، پاک، ارزان و ایمن است.

وی افزود: بخشی از مسایل این حوزه به دولت بر می‌گردد و با مشارکت سه ضلع مثلث ترافیک یعنی شهرداری، دولت و مردم تلاش‌های این حوزه به ثمر خواهد نشست و مشکلات حل خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به تعویق بررسی علل تاخیر احداث خط 2 قطار شهری تا اردیبهشت 96 به علت سرعت خوب پیشرفت فیزیکی این پروژه در شرایط حاضر، تصریح کرد: تاکنون 3 رام قطار شامل 15 واگن از ناوگان خط 2 قطار شهری وارد مشهد شده است و 17 رام دیگر نیز شامل 85 واگن تا آذرماه سال جاری به مشهد خواهد رسید.

فياضي ادامه داد: اوایل 6 ماهه دوم سال جاری، فاز اول خط 2 قطار شهری از طبرسی تا میدان شهدا به بهره‌برداری می‌رسد و بهره‌برداری از کل خط 2 قطار شهری مشهد نیز حداکثر تا بهار 96 محقق خواهد شد و شمال و جنوب شهر با گذر از مرکز به هم وصل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار