کد خبر: 805299
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
محمدرضا صابری پخش‌کننده «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، پس از اعلام رسمی صدور مجوز نمایش این فیلم سینمایی توسط سازمان سینمایی توضیحاتی درباره جزئیات پخش و اکران این فیلم سینمایی ارائه کرد.
تسنیم: محمدرضا صابری پخش‌کننده و یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی با اشاره به زمان اکران گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و همچنین صحبت با سرگروه سینمایی کوروش اکران این فیلم سینمایی بین دو تاریخ تعیین شده 22 تا 28 مهرماه خواهد بود.

وی تأکید کرد: ضمن اینکه سینما داران در تهران و شهرستان خواستار نمایش این فیلم سینمایی هستند و همین استقبال باعث شده تا برنامه‌های ویژه‌ای برای اکران فیلم سینمایی «نفس» داشته باشیم.

پخش‌کننده فیلم «نفس» با اشاره به برنامه‌ریزی تبلیغاتی برای اکران این فیلم سینمایی گفت: برای اکران فیلم «نفس» علاوه بر در نظر گرفتن تبلیغات محیطی، در نظر داریم از فضای مجازی بهترین استفاده را بکنیم. چراکه فضاهای مجازی بستر ارتباطی مؤثرتر و البته ارزان‌تری را فراهم کرده است.

صابری یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم تصریح کرد: همچنین رایزنی‌هایی انجام‌شده تا در صورت تمایل صداوسیما، از طریق بخش بازرگانی تلویزیون تیزرهای فیلم «نفس» نیز پخش شود. بنابراین شرایط فراهم است تا اکران خوبی در تهران و شهرستان‌ها داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در حال صحبت و رایزنی با سینماها و بستن قرارداد هستیم و در تلاش هستیم تا شرایط اکران در شهرهای بدون سینما را نیز فراهم کنیم. بنابراین همان‌طور که گفتم شرایط برای اکران فیلم «نفس» آماده است.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی شرکت نورتابان، محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی تولیدشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار