کد خبر: 805111
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افزايش 13 هزار و 734 مشترک جدید از شروع سال جاري به مشترکان گاز خبر داد.

به گزارش جوان،‌ سید مصطفی علوی با اشاره به اينکه 130 شهر و 1340 روستا در استان اصفهان از طریق 26 هزار کیلومتر لوله گذاری که بیشتر از جنس پلی اتیلن و بسیار انعطاف پذیر هستند، از نعمت گاز برخوردار شدند، گفت : در سال گذشته 20 میلیارد مترمکعب گاز از طریق خطوط جابه‌جا شده است که 46 درصد مربوط به صنایع، 26 درصد مصرف خانگی، سه درصد مربوط به CNG، چهار درصد امور تجاری و 15 درصد مصرف نیروگاه‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: در بخش نیروگاهی 100 درصد گاز مورد نیاز که حدود هفت میلیارد مترمکعب است، از طرف شرکت گاز تامین شد و این موضوع باعث شد تا تعداد روزهای هوای پاک استان به 135 روز افزایش یابد.

علوی با بیان اینکه حدود 250 هزار خودرو در استان از سوخت CNG استفاده می‌کنند، گفت: انتقال گاز به چند شهر و روستای خور و بیابانک، انارک، جندق، چوپانان و چاه ملک در تاریخ 21 مرداد ماه امسال به روش تامین سوخت CNG انجام می‌شود. این پروژه 420 روز به طول می‌انجامد و حدود پنج هزار نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وي با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 54 میلیون مترمکعب گاز در استان اصفهان مصرف می‌شود، افزود: به طور متوسط 6.4 مترمکعب گاز در شهرها و 8.6 گاز در روستاهای استان اصفهان مصرف می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار