کد خبر: 805105
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از تخصیص 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات به منظور رفع مشکلات 300 واحد صنعتی کوچک و متوسط استان در سال جاری خبر داد.

مصطفی آمره گفت: هم‌اکنون واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با مشکلات بسیاری مواجه هستند که دولت تمام تلاش خود را برای رفع آنها به کار بسته است.

وي عدم ارتقای تکنولوژی واحدهای صنعتی را از مهم‌ترین چالش‌های پیشروی صنایع کوچک دانست و اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با ایجاد فن بازار منطقه‌ای تلاش دارد سطح تکنولوژی واحدهای صنعتی را ارتقاء بخشیده و مشکلات این حوزه را حل و فصل کند.

امره با بیان اینکه توانمندسازی صنایع کوچک از مهم‌ترین اولویت‌ها و سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است، اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توانمندسازی صنایع کوچک استان را دستور کار قرار داده است که در این زمینه ضمن بهره‌گیری از ظرفیت فن بازار با کمک دانشگاه‌ها برای ارتقای دانش صنایع کوچک گام بر می‌دارد.

مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی استان مرکزی ادامه داد: در حوزه ارتقای فناوری صنایع استان دارای ظرفیت‌های خوبی است و به رتبه برتر کشوری رسیده است.

آمره افزایش کیفیت در خدمات‌رسانی به صنایع کوچک را از دیگر سیاست‌های شرکت شهرک‌ها برشمرد و افزود: با حمایت از خوشه‌های صنعتی به دنبال افزایش کیفیت در خدمات‌رسانی به صنایع کوچک هستیم.

وی از برگزاری دوره‌های آموزش مهارت و کارآفرینی با حضور دو هزار نفر خبر داد و تصریح کرد: باید در راستای ارتقای سطح آموزش صنایع کوچک در استان تلاش کنیم و با آموزش به صنایع کوچک در تقویت اقتصاد و سهیم شدن در بازار بکوشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار