کد خبر: 805065
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
وزارت دفاع روسیه خبر داد
رسانه‌های روسی از حمله بمب‌افکن‌های روسی به مواضع تروریستهای داعش از پایگاه هوایی همدان خبر دادند.
تسنيم: راشاتودی در خبری اعلام کرد که مسکو و تهران قراردادی نظامی را امضا کرده‌اند که به موجب آن هواپیماهای روسی از فرودگاه همدان برای حمله به مواضع داعش در سوریه استفاده می‌کنند.

هواپیماهای دوربرد Tu-22M3 پیشتر از این پایگاه هوایی برای انجام عملیات‌های ضد داعش استفاده کرده اند. به گزارش المصدر نیوز هنوز گزارش درمورد تعداد هواپیماهای مستقر در پایگاه هوایی همدان منتشر نشده است.

مزیت اصلی برای هواپیماهای روسی کاهش قابل توجه زمان پرواز تا اهداف تروریستها در سوریه است. بمب‌افکن‌های دوربرد روسی پیش از این حملات خود را از پایگاه موزدوک روسیه انجام می‌دادند و باید مسافت 2000 کیلومتری برای رسیدن به حریم هوایی سوریه را طی می‌کردند.

در حال حاضر با استفاده از پایگاه همدان این  مسافت به 700 کیلومتر کاهش یافته و بدین ترتیب حملات هوایی حساس از لحاظ زمانی می‌توانند در اسرع وقت و با هزینه کمتر انجام شوند.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
خادم شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
1
باسلام
با تشکر از گزارش خوبتان,
برای مبارزه با داعش از هر نقطه و از هر طریق باید به این گروه تکفیری حمله کرد.

با تشکر فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
1
شما اين داعشيها را بكشيد
حتي با پهن و سرگين !!!
كي هست كه ناراضي باشد ؟!
آن كسي هم كه ناراضي بود او را با همان سلاح مخوف بالا . درمان نمائيد !!!

ههههههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
ببخشید پاسخ مثبت است
ناشناس
|
France
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
2
فتحعلی شاه ازترس چند تا داعشی کشور را به روسها فروخت، در حالی که درهشت سال جنگ به هیچ اجنبی اجازهٔ پایگاه زنی و اشغال ایران داده نشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
روسیه با اجازه ماوارد شده ودشمن مانیست آنها دراین مبارزه مارا علیه داعشی که سر کودکان را میبرد وبه زن وکودک رحم نمیکند یاری میکنند
ناشناس
|
France
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
1
اگر داعش ایران را بگیرد مذهب ما می شود سنّی (چیزی که قبلاً هم اتفاق افتاده، زرتشتی بودیم با حملهٔ اعراب شدیم مسلمان) ولی اگر روسها ما را اشغال کنند می شویم کمونیست ،ایرانیان عزیز انتخاب آیندهٔ فرزندانتان با شماست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اشتباه نکن فرهنگ ما ایرانیها آنقدر غنی است که قوم سرکش ومهاجم مغول را شیفته ومجذوب خود کرددر ثانی کشور روسیه متخاصم ودشمن مانیست کشور دوست وهمسایه ماست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
اولا روسیه فعلی درزمان پوتین گرچه برحسب منافعش باایران رابطه دارد ولی فکر اشغالگری در ذهنش ندارد برخلاف آمریکا واسرائیل وانگلیس وفرانسه هم قصد اشغال دارند وهم قصد دخالت درکشورایران که دولت به اصطلاح تدبیروامید وبا آن دیپلماسی خنده اش بایدحواسش را جمع کند وایران را به آنها نفروشدثانیا داعش هم آلت دست وابزار دست ایادی استکباراست وواقعا هم خراست که نمی فهمد آنها ازگروهشان مثل توبی که به هرزمینی شوت می شود استفاده می کنند
ولی خیلی ضعیف تر از دستگاه اطلاعاتی ماست منتهی همانطور که نقل کردیم این دولت باید مثل دولت محبوب ومقتدرایران زمین دکتر احمدی نژاد با دول خارجی برخورد نماید واجازه هیچ دست درازی را به مملکت ما ندهد متاسفانه بنده به انتخاب این دولت (دولت به اصطلاح تدبیروامید که نه نشانی ازتدبیروبهبود درامرمدیریت ایشان نمی بینم)توسط اکثریت مردم(که این اکثریت به کمتراز ده درصد هم تاکنون نرسیده است) کاملا بدبین هستم.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
2
0
اگر قرار بود ایران جولانگاه ارتش کشورهای بیگانه بشه پس دیگه برای چی انقلاب کردیم ، امریکا رو از ایران بیرون ننداختیم که روسها جاشون رو بگیرن!! مبارزه با داعش هم صرفا بهانه است برای اشغالگری روسها ننگ بر مسئولینی که اجازه میدن خاک ایران پایگاه بمباران یک کشور مسلمان بشه حتی داعش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اولا روسیه درایران پایگاه نظامی ندارد ثانیا اسم مسلمان برروی طایفه حیوان صفتانی چون داعش توهین به اسلام ومسلمانان جهان
می باشد که باید ازجانب شما اصلاح گردد.ثالثا اگر روسیه ازخاک ایران جایی را برای مبارزه با تروریستهای تکفیری نامسلمان قرارداده است براساس مصلحتی است که درقراردادهای امنیتی بین ایران وروسیه بسته شده است .رابعا چنان که می دانید روسیه زمان پوتین غیراز روسیه زمان لنین ،استالین ،خروشچف ،گورباچف است .پوتین گرچه مکتبی غیراز اسلام دارد ولی درزمینه مبارزه باتروریسم خیلی بهتراز دول غربی کارنموده است واین درسی بزرگ است به مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم جهانی مدعیان دروغین ودورویی چون آمریکا،انگلیس ،فرانسه ،عربستان ودیگرکشورهای عربی خائن به انسان وانسانیت .که تروریسم را وقتی قبول دارند که به منافعشان ضربه بزند ولی وقتی به منافع دول شرق جهان یا ایران ضربه بزنند تروریسم را انکارمی کنند.وآنها را مبارزان دولت اسلامی قلمداد می کنند وحال آنکه داعش کوچکترین نسبتی با اسلام ونماز ومسلمانان ندارند وبارها دراخبارموثق جهانی گزارش شده است که آنها هیچگونه آشنایی بادنیای اسلام ومسائل اسلامی ندارند.پس اینکه شما ناشناس محترم این داعشیان خوک صفت وگاووحشی ماب را مسلمان می دانید نمی دانم برروی چه اساس ومعیاری است؟این داعشیان خون آشام که مسلمانان را می کشند وبه جرم اینکه تعداد رکعات نماز را به اشتباه می گویند باید خونشان رابریزند ،مسلمانند؟ کدام آیین ودستوری ازاسلام آمده است که مسلمانان را اینگونه امربه معروف نمایید یا به اسلام دعوت کنید؟کدام آیین ودستوری ازاسلام آمده است که باید سرنوجوان 12ساله را بریده ودرصفحات مجازی برای ایجاد رعب ووحشت دربین جامعه مسلمانان منتشرکنید؟ مشکل این است که شما تحلیلهای وارونه ازاسلام دارید که فردی چون داعش را مسلمان می دانید.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
1
پاسخ به ناشناس های محترم"دنیای
قرن بیست ویکم "دیگر تصرف کشورها
نیست"چرا؟ امریکا دست به جنگ های نیابتی با داعش"سربازهای مزدوری که
وحشی گری را به انها اموختند"تا
نخریب کنند"بکشند"مردم را اواره کنندتا
منافع امریکا ونفوذ امریکا در این کشورها حفظ شود.انجام داد"برای اینکه این روش
را بهتر از اشغال کشورها مانندافغانستان
باهزینه زیادبرای امریکا و بی ثمردانست
.شایدامریکا به داعشی هاقول سرزمین
داده باشد""انهم به دلیل ساخت لانه زنبور در این کشورها می باشد"که هر زمان بخواهد مزاحمتی برای این کشور
ها ایجادکند"کافی ست دستش را در
لانه زنبور برده " وانهارا بیرون بریزد.
سیاست امریکا در این قرن " نفوذ و جاسوسی و ایجاد فتنه واشوب برای
رسیدن به اهداف خود در کشورها
می باشد .اما سیاست روسیه کنونی بر خلاف امریکا "حفظ منافع دو کشور بر
پایه دوستی می باشد.همکاری نظامی
ایران باروسیه همانند همکاری نظامی کشور های اروپائی به نام ناتو می باشد.
حسبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
1
احساساتی نشوید قبل از هرگونه اضهار نظری تاریخ مملکتنانرا از قاجاربه تابحال رابخوانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
3
0
این اسمش تصرف عدوانی خاک پاک ایران است و ما ملت ایران از این اتفاق خشنود نیستیم.روسها اگر راست میگویند هواپیماهای جنگنده مورد نیاز ارتش ما را به خود ما تحویل بدهند تا ما با توجه به توانایی و مهارت بالای خلبانان تیزپرواز خود درس اساسی به داعش بدهیم اما نه اینکه آنها وارد مملکت شوند!
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
0
بعد از انقلاب روسها جایگزین امریکا شده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار