کد خبر: 801066
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
همایش حوزه تجاری در شرکت مخابرات استان مرکزی با حضور مدیر عامل و جمع کثیری از مدیران بخش های فنی و اداری مخابرات استان ، نمایندگان دفاتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی ،در محل سالن اجتماعات مخابرات استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان مرکزی در این همایش که با موضوع ترسیم اهداف واستراتژیهای حوزه تجاری وبررسی روندجاری ونقاط قوت وضعف این حوزه برگزارشد،مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت : جایگاه شرکت مخابرات استان مرکزی در سطح کشور مطلوب ومناسب است و این امر با تلاش کلیه کارکنان اعم از رسمی و شرکتی محقق شده است که شایسته تقدیر و تشکر است .

مهندس ملک حسینی افزود: در حوزه دیتا ولاوصولی می طلبد ، همکاران تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوانیم علاوه برحفظ وضع خوب موجود،جایگاه فعلی را ارتقاء نیز بخشیم

وی افزود : درحوزه ارتباطات سیار برنامه تکلیفی سنگینی داریم ،بطوریکه باید در سال جاری علاوه بر توسعه نسل سوم تلفن همراه(G3) ، نسل چهارم (4G)را نیز در استان ایجاد کنیم .

مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی خاطر نشان کرد: ایجاد وای فای (WIFI(در حوزه ارتباطات سیار نیز از دیگربرنامه های در دست اجراست که باید در سالجاری آن را عملیاتی کنیم .

در این همایش مدیر تجاری مخابرات استان مرکزی ضمن ارایه مقاله درحوزه تجاری وتشریح مباحث وموضوعات آن حوزه گفت : با طرح ها وجشنواره های دردست اجرا وهمچنین برنامه ریزیهای به عمل آمده همکاران حوزه تجاری سعی وتلاش مضاعف خواهند کرد، برنامه های تکلیفی را به نحو احسن محقق نمایند .

مهندس فرهادی بیان کرد : این همایش با هدف ترسیم اهداف واستراتژیهای حوزه تجاری و همچنین بررسی روند جاری و نقاط قوت و ضعف این حوزه در سال جاری برگزار می گردد که در آن علاوه بر طرح موضوعات ومباحث تئوری ، کارگاههای آموزشی نیز ارایه خواهد شد .

در این همایش معاون شبکه و روسای ادارات پشتیبانی اینترنت پرسرعت ،امور مشترکین تلفن همراه و مسئول آبونمان استان نیز پیرامون موضوعات همایش، مطالب مبسوطی را برای جمع حاضر ارایه نمودند .

در پایان این مراسم به ترتیب ادارات مخابرات شهرستانهای زرندیه ،محلات ودلیجان به عنوان ادارا ت برتر،رتبه های اول تا سوم شاخص های عملکردی را کسب نمودند و همچنین دفاتر نمونه شهری و روستایی و امور مشترکین برتر نیز معرفی شدند وهدایایی به رتبه های برتر اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر