کد خبر: 801055
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
در 6 ماه دوم سال جاری
مدیر فرودگاه اراک از برقراری پروازهای کیش و عتبات عالیات در شش ماهه دوم سال جاری خبر داد.

رحیم حسینی‌نسب اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور بهره‌گیری بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در فرودگاه اراک در نیمه دوم سال جاری پروازهای فرودگاه اراک به مقصد کیش و عتبات راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای عسلویه و مشهد مقدس در حال انجام است.

مدیر فرودگاه اراک افزود: خوشبختانه این پروازها با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است که امیدواریم با افزایش استقبال‌ها شاهد تداوم این پروازها و ایجاد پروازهای دیگر در این فرودگاه باشیم.

حسینی‌نسب بیان کرد: بسترسازی به منظور پروازهایی که رفع نیاز مردم استان حتی مناطق همجوار را به همراه داشته باشد می‌تواند اطمینان جامعه به حضور یک شبکه توانمند حمل و نقل هوایی را به ارمغان بیاورد، لذا تلاش کرده‌ایم تا در ابتدا مسیرهایی همچون مشهد، عسلویه و کیش و در گام‌های بعدی عتبات عالیات و پروازهای خارجی را در برنامه‌ پروازها بگنجانیم.

وی ادامه داد: فرودگاه اراک به عنوان دروازه‌های توسعه منطقه محسوب می‌شود و فراهم کردن بسترهای لازم برای گسترش و جلب مسافر از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید مد نظر قرار گیرد.

حسینی‌نسب خاطرنشان کرد: استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی ظرفیت‌های بسیار مناسبی را به منظور فعال کردن یک فرودگاه منطقه‌ای داراست که با توسعه آن می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد پروازهای بین‌المللی در این فرودگاه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار