کد خبر: 800524
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
به گفته ی معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ، پروژه های عمرانی شهر اصفهان با کمترین زمان و بالاترین کیفیت در حال انجام است.

ایرج مظفر در نشست خبری اقدام و عمل این معاونت بودجه امسال شهرداری را ۲۶۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۶۱۰ میلیارد تومان از این بودجه به فعالیت های جاری و مابقی به فعالیت های عمرانی اختصاص یافته است، البته طرح های ترافیکی، نگه داری فضای سبز و آزادسازی ها نیز زیرمجموعه بودجه عمرانی قرار دارد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه خالص عمرانی است، افزود: ۴۴۰ میلیارد تومان برای قطارشهری اصفهان اختصاص داده شده است.

وي با بیان اینکه ۵۰۰ پروژه در سطح شهر اصفهان در حال اجراست، ادامه داد: تمام تلاش شهرداری بر این است که شور و نشاط خاصی در شهر ایجاد شود و رکود ساخت و ساز احساس نشود.

مظفر با بیان اینکه اکنون در هر کارگاه عمرانی ۱۰ نفر مشغول فعالیت هستند، گفت : ۶۰۰ نفر در پروژه مرکز همایش ها، ۴۰۰ نفر در پروژه استقلال در حال فعالیت هستند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به پروژه های شاخص عمرانی افزود: مرکز همایش های بین المللی یکی از طرح های شاخص اصفهان است که عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ آغاز شده است.

وی ادامه داد: قرار بود دولت ۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای این طرح کمک کند، اما این بودجه محقق نشد اما با توجه به نیاز شهر اصفهان به سالن همایش ها، اجرای این طرح ادامه یافت.

وی با بیان اینکه ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: 36 قرارداد با اعتبار 113 میلیارد تومان امضا و اجرا شده است، همچنین 26 قرارداد با اعتبار 200 میلیارد تومان در این پروژه در حال اجراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار