کد خبر: 800520
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
منويات مقام معظم رهبري راهگشاي مقابله با تهاجم برنامه‌ريزي شده دشمنان اسلام، انقلاب و ملت ايران است.


مريم قهرماني صارم، عضو شوراي اسلامي شهر كرج با عنوان كردن مطلب فوق گفت: تفكيك وظايف فرهنگي دستگاه‌ها بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد تا در تمامي وجوه شهر نمايان شود شهروندان از اقدامات فرهنگي بيشترين بهره را ببرند.

وي افزود: متأسفانه شاهد هستيم كه شهرداري با بعضي از دستگاه‌هاي متولي امور فرهنگي به صورت موازي اقدامات مشابهي را در سطح شهر انجام مي‌دهند كه به طور قطع از غناي اقدامات و برنامه‌هاي فرهنگي كاسته مي‌شود.

قهرماني صارم تصريح كرد: حوزه فرهنگي شهرداري بايد در كنار دستگاه‌هاي متولي اين امور قرار گيرد تا با بهره‌گيري از امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري موجود، اجراي برنامه‌هاي فوق تأثير بيشتري داشته باشد.

نايب رئيس كميسيون عمران شوراي اسلامي شهر كرج با بيان اينكه برگزاري مراسم عفاف و حجاب توسط سازمان تبليغات اسلامي و با همكاري و مشاركت شهرداري و شوراي شهر كرج تجربه بسيار ارزشمندي قلمداد شده و خروجي آن نيز قابل توجه است، گفت: از آنجايي كه سازمان تبليغات اسلامي به مراتب بيشتر از شهرداري به موضوعات اعتقادي و مذهبي اشراف دارد، مي‌توان اقدامات مؤثري را در اين حوزه انجام داده و اثرگذاري مطلوبي داشته باشد.

وي با اشاره به ديدگاه‌هاي نماينده ولي فقيه در استان البرز در حوزه فرهنگي گفت: نظرات ايشان مي‌تواند راهگشاي مقابله با تهاجم برنامه‌ريزي شده دشمنان اسلام، انقلاب و ملت ايران باشد و به طور قطع رعايت آنها و تدوين چشم‌انداز فرهنگي استان، با نگاه كلان به خلأ‌هاي فرهنگي و آموزه‌هاي ديني و مذهبي‌ مي‌تواند در بسياري از موضوعات مربوطه مؤثر باشد و به عطش فرهنگي جامعه پاسخ دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار