کد خبر: 800516
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي از آمادگي تأسيسات گردشگري اين استان اعم از واحدهاي اقامتي، دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي و مجتمع‌هاي گردشگري براي رويداد مشهد 2017 خبر داد.

سيدجواد موسوي گفت: رويداد مشهد 2017 يكي از مهم‌ترين رويداد‌هاي فرهنگي در دنياست كه به زودي در مشهد اجرايي مي‌شود و بر همين اساس تمهيدات لازم براي برگزاري هرچه بهتر اين رويداد مهم فرهنگي در مشهد انديشيده شده و اين اداره كل آمادگي كامل در اين خصوص را دارد.

وي ادامه داد:در همين ارتباط و در آستانه فرا رسيدن موج دوم سفرهاي تابستاني طرح ويژه تشديد نظارت بر تأسيسات گردشگري استان را آغاز كرديم كه اين طرح با همكاري اتحاديه واحد‌هاي اقامتي استان با هدف ارتقاي خدمات به مسافران تابستاني و افزايش نظارت و رسيدگي به روند ارائه خدمات اجرا مي‌شود.

موسوي بيان كرد: از ابتداي تابستان امسال تاكنون در پي 741 بازديد نظارتي از واحدهاي اقامتي استان، 199مورد تذكر و اخطار براي اين واحدها صادر شده است.

وي گفت:ميانگين اقامت در واحدهاي اقامتي اين استان طي تير ماه امسال بيش از 60 درصد بوده است كه در اين راستا 56 درصد ظرفيت هتل‌ها، 55 درصد ظرفيت هتل آپارتمان‌ها و 70 درصد ظرفيت مهمانپذيرهاي استان تكميل شده است.

موسوي با بيان اينكه بيشترين ميزان اقامت با 21 درصد متعلق به هتل‌هاست، خاطرنشان كرد:در مجموع 2 ميليون و 756 هزار و 131 نفر اقامت در تير ماه ثبت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار