کد خبر: 800406
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
آروغ روشنفكري فائزه، حال شبكه‌هاي اجتماعي را به هم زد
 اظهارات فائزه هاشمي دختر آيت‌الله هاشمي درباره اينكه به حكومت ديني اعتقادي ندارد، با واكنش تند افكار عمومي روبه رو شده است. در يكي از شبكه‌ها آمده است: «آروغ روشنفكري فائزه بعد از چهار دهه حكومت ديني پدر و رسيدن به آلاف و الوف، حالم را به هم زد.» كاربر ديگري بخشي از خاطرات هاشمي را منتشر كرده و گفته حال متكلم از كلامش پيداست. در اين خاطرات كه از سفر هاشمي به قزاقستان است، آمده: «تالار تازه ساز عظيمي است. ميهمانان زيادي دعوت شده بودند. در حدود دو ساعت زمان صرف شام بود. گروه‌هاي متعدد موسيقي نيز آمدند و آواز خواندند... عفت و بچه‌ها هم مي‌گفتند كه مراسم آنها هم ساز و آواز و رقص خانم‌ها بوده و بيشتر ترانه‌هاي گوگوش را مي‌خواندند.» كاربر ديگري گفته: «اگر حكومت ديني نبود، فائزه الان شايد در نهايت روشنفكري‌اش در رفسنجان در يك سازمان غير دولتي با كمك‌هاي ملكه شاه ايران فعاليت مي‌كرد و كسي جز اهالي يك محله رفسنجان او را نمي‌شناخت.»

اصلاح‌طلبان روحاني را از معاون و وزرايش مي‌ترسانند !
 اصلاح‌طلبان اخيراً به صحبت‌هاي كج دار و مريز خود درباره حمايت از روحاني شدت بخشيده‌اند. «كج كردن» حرف درباره روحاني به دليل آن چيزي است كه اصلاح‌طلبان مي‌گويند: «روحاني انتظارات ما را برآورده نكرد» اما اصلاح‌طلبان ظرف انتقاد از روحاني را نيز به يكباره خالي نمي‌كنند چون مي‌دانند بيشترين حمايت سياسي و مالي را از همين دولت يازدهم دريافت مي‌كنند. با اين حال اصلاح‌طلبان ترجيح مي‌دهند به گونه‌اي سخن بگويند كه روحاني را در حالت خوف و رجا نسبت به خود نگه دارند. علي‌اصغر يوسف‌نژاد عضو هيئت رئيسه مجلس و فراكسيون اميد به يك سايت خبري گفته است: «رئيس دولت تدبير و اميد يكسري خدمات و فعاليت‌هاي خوبي داشته است. گرچه ما معتقديم بهتر از اين نيز مي‌توانست كار كند و بايد اشاره كنيم كه درصد بالايي از انتظارات اصلاح‌طلبان از روحاني برآورده نشده است.»
 يوسف‌نژاد در پاسخ به اين سؤال كه اصلاح‌طلبان در چه صورت از روحاني عبور مي‌كنند، مي‌گويد: «انتظارات و توقعاتي كه اصلاح‌طلبان در دور دوم از روحاني دارند طبيعي است كه بيشتر از توقعاتي است كه در دور اول از وي دارند و اگر در مسائل سياسي و اجتماعي و اقتصادي خط قرمزهاي اصلاح‌طلبان رعايت نشود ممكن است كه اصلاح‌طلبان به كانديدايي به جز آقاي روحاني فكر كنند.»
اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس دهم در مورد رقيب روحاني در جريان اصلاح‌طلبي براي انتخابات رياست جمهوري دوازدهم نيز مي‌گويد: «اصلاح‌طلبان نيروهاي قابلي را كه توانايي كانديداتوري داشته باشند، دارند و نمونه آن آقاي عارف است كه ظرفيت بالايي در اين زمينه دارد و اجماعي در ميان اصلاح‌طلبان روي اوست. البته آقاي جهانگيري و ظريف و حتي زنگنه هم اين ظرفيت و قابليت را براي كانديداتوري دارند و اينگونه نيست كه اصلاح‌طلبان خالي از گزينه باشند.»

مصوبه قطب بندي در حوزه موسيقي !
 بررسي‌ها نشان مي‌دهد در سال 1394 حدود1200 كنسرت در كشور اجرا شده كه فقط با 50 مورد آن مخالفت و لغو شده است. از 50 مورد لغو شده نيز فقط لغو هشت مورد با نيروي انتظامي بوده و بقيه متأثر از ائمه جمعه يا ديگران بوده است. با اين آمار اين پرسش مطرح مي‌شود كه علت مصوبه دولت براي جلوگيري از ورود نيروي انتظامي به كنسرت‌ها چه مي‌تواند باشد؟! دولت هم عدد 8 را مي‌داند و هم اينكه نيروي انتظامي از ستاد كل نيروهاي مسلح دستور مي‌گيرد. پس اين مصوبه براي چيست. به نظر مي‌رسد تلاش دولت براي قطب‌بندي‌‌هاي جديد، سركي هم به حوزه كنسرت‌ها كشيده و اين مصوبه براي ايجاد قطب بندي‌هاي كاذب است. شايد دولت براين باور است كه در غياب كارآمدي ، اين قطب بندي‌ها مي‌تواند رأي‌‌ساز باشد.

طرفداران سران فتنه، درگذشت شاه را تسليت گفتند
 كانال تلگرامي «به سوي...» كه در حمايت از سران فتنه اخبار و گزارش‌هاي سران فتنه را منتشر مي‌كند و به انتشار اخبار ويژه از اظهارات اطرافيان سران فتنه و موضوعات مربوطه مشهور است، ديروز همزمان با پنجم مرداد، مرگ شاه را تسليت گفت و برخي از آخرين سخنراني‌هاي او را بازنشر داد.  انتشار تصاوير سران فتنه و شاه معدوم ايران در كنار هم در معروف‌ترين كانال خبري آنان، برگ ديگري بر دفتر خاطرات مشترك دشمنان مردم ايران اضافه كرده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار