کد خبر: 800224
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
براي تكميل سه مدرسه با ۳۳ كلاس درس و دو سالن ورزشي در شهرستان بوشهر به ۶۰ ميليارد ريال اعتبار نياز است.
احمد مرادي، مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز استان بوشهر با عنوان كردن اين مطلب گفت: تأمين فضاي آموزشي مطلوب همراه با تجهيزات از اولويت‌هاي اين اداره كل است كه در زمان حاضر دراستان بوشهر با مشاركت خيران مدارس گوناگوني در شهرها و روستاها در دست ساخت است كه تكميل اين پروژه‌ها بخشي از نياز آموزش و پرورش استان بوشهر را تأمين مي‌كند.

وي با بيان اينكه يكي از مهم‌ترين زيرساخت‌هاي آموزش تأمين فضاي آموزشي است تأكيد كرد: براي تحقق اين مهم وزارت آموزش و پرورش به تنهايي نمي‌تواند مطالبات جامعه را برآورده كند كه در اين راستا خيران نقش خود را به خوبي نشان داده‌اند.

مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر نقش خيران در ساخت مدارس به ويژه در نقاط كمتر برخوردار را مهم دانست و گفت: يكهزار و 667 كلاس درس در قالب 441 پروژه آموزشي در استان بوشهر توسط خيران ساخته شده است.

مرادي با اشاره به اينكه عمليات اجرايي مدرسه 12 كلاسه بنياد بركت بوشهر با اعتبار 25 ميليارد ريال در سال 1394 آغاز شده است، افزود: براساس توافق صورت گرفته، 13 ميليارد ريال از اعتبار اين پروژه از سوي بنياد بركت تأمين مي‌شود و براي تكميل و بهره‌برداري آن 12 ميليارد ريال نياز است.

وي گفت: همچنين مدرسه 9 كلاسه تنگك 3 بوشهر نيز با 23ميليارد ريال اعتبار از سوي اداره كل راه و شهرسازي دردست اجراست كه تكميل و بهره‌برداري آن حدود 4 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار