کد خبر: 800223
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
مدير امور گردشگري و زائران شهرداري مشهد بر ضرورت تعريف سرانه گردشگري براي مشهد مقدس تأكيد كرد و گفت: اين تعريف بايد با ظرفيت‌ها و توانايي‌هايي مشهد همخواني داشته باشد.
علي قناويزچي ادامه داد: تعريف سرانه گردشگري براي اين كلانشهر يكي از ضروريات است و اين تعريف بايد به گونه‌اي باشد كه با ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي مشهد همخواني داشته باشد، لذا مي‌توان برنامه‌ريزي دقيق‌تري انجام داد و خدمات مناسب‌تري براي زائران امام هشتم(ع) فراهم كرد.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه ميزباني از زائران، خاطرنشان كرد: دو پايگاه راهنماي زائر در سطح شهر به ويژه مبادي ورودي اطراف حرم مطهر رضوي به ارائه خدمت مي‌پردازند.

مدير امور گردشگري و زائران شهرداري مشهد به توزيع 14 نوع محصول اطلاع‌رساني در بين زوار اشاره كرد و گفت: اين محصولات در مبدأ، مسير و مقصد در قالب‌ بسته‌هاي نرم‌افزاري و مكتوب به زائران اهدا مي‌گردد تا اطلاعات لازم در خصوص مشهد را كسب كنند.

وي فعاليت شبانه‌روزي چند مسجد را از ديگر اقدامات خواند و گفت: همچنين بوستان زائرپذير غدير با امكان فراهم آوردن 16هزار نفر شب اقامت، در كنار ساير مراكز تدارك ديده شده، كار اسكان زائران را دنبال مي‌كنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار