کد خبر: 800200
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
در يك سال گذشته در حوزه پژوهشي و انتشار مقالات 45 درصد رشد كمي و 66 درصد رشد كيفي را در دانشگاه محقق اردبيلي شاهد بوديم.

رئيس دانشگاه محقق اردبيلي در نشست مسئولان دانشگاه محقق اردبيلي با معاون فرهنگي و اجتماعي وزير علوم، تحقيقات و فناوري در اردبيل با اعلام اين خبرگفت: در دو سال اخير سعي كرديم تا به وظايفمان در حوزه فرهنگي و اجتماعي و تقويت فعاليت‌هاي معنوي به شايستگي عمل كنيم.

گودرز صادقي همچنين از ايجاد فرصت‌هاي مطالعاتي جديد در دانشگاه و همچنين اعزام تيم‌هاي ورزشي دانشگاه محقق اردبيلي به خارج از كشور و مسابقات كشوري خبر داد و افزود: ما معتقديم همه فعاليت‌هاي پژوهشي، آموزشي و فناوري وسيله‌اي هستند تا زمينه تحقق فرهنگ را به عنوان يك هدف اصلي شاهد و ناظر باشيم.

وي با يادآوري اينكه با برگزاري دوره‌هاي آموزشي كوتاه‌مدت و مجوزهاي صادر شده براي فعاليت تشكل‌ها، انجمن‌ها و كانون‌هاي متعدد در دانشگاه اقدامات خوبي نيز آغاز شده است، ادامه داد: هم اكنون در دانشگاه محقق اردبيلي رشد شش تا هفت برابري برنامه‌هاي فرهنگي را شاهد هستيم به طوري‌كه پنج تشكل، 53 انجمن، 23 كانون و 67 نشريه در دانشگاه محقق اردبيلي فعاليت مي‌كنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار