کد خبر: 800035
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
برائت هاشمي از سخنان تازه فائزه كف خواسته انقلابيون است
فائزه هاشمي در ادامه سخنان ساختارشكنانه خود اخيراً در محفل مهدي خزعلي اعلام كرده است: «حكومت ديني نباشد بهتر است، با حكومت ديني موافق نيستم، حكومت ديني ارزش‌ها را از بين مي‌برد و ... ». اين سخنان از فائزه غيرمنتظره نيست، اما شايد قبل از اينكه اعتقاداتش باشد، فرار رو به جلو براي پاسخگو نبودن پدر و خانواده نسبت به مشكلاتي است كه خود محور اصلي آن در 37 سال گذشته بوده‌اند. بايد از فائزه تشكر كرد كه با مرزبندي حداكثري با نظام، فضا را براي قضاوت مهياتر مي‌كند زيرا سخنان وي نقد حاكمان و عملكرد آنان نيست بلكه نفي كليت نظام ديني است كه معني واقعي آن ايستادن مقابل امام است. اما در آن روي سكه بايد بپذيريم كه اين اپوزيسيون بازي به معني اعتراف به تلف شدن عمر پدر در مسير بيهوده است. آيت‌الله هاشمي هميشه يكي از سه ستون اصلي انقلاب و نظام بوده است و اگر فائزه به عبور از حكومت ديني رسيده است و با صراحت با آن مخالفت مي‌كند، سهم پدر را در آنچه «اشتباه» مي‌خواند، چقدر مي‌داند؟! اگر نظام ديني بد است و بايد از آن عبور كرد، هاشمي در آن چه مي‌كند؟! و فائزه كه در فتنه 88 در كف خيابان سنگ پدر را به عنوان همه‌كاره نظام به سينه مي‌زند، دقيقاً از چه چيز پدر دفاع مي‌كند؟! تكليف فائزه سال‌هاست روشن است اما اگر هاشمي با اين پلشت‌گويي و پلشت‌خواهي موافق نيست و قدرت كنترل هم ندارد، لااقل مي‌تواند ابراز برائت كند. با صراحت بگويد اين حرف فائزه خلاف تلاش 60 ساله بنده است. بگويد اگر مشكلاتي در نظام جديد وجود دارد، من هم در آن شريك هستم و راه‌حل آن نيز پاك كردن صورت مسئله نيست. بايد تئوري «انقلاب فرزندان خود را مي‌خورد» را درباره اين خاندان وارونه فهميد. فرزندان در حال بلعيدن انقلاب هستند اما روح امام اجازه نخواهد داد خون 220 هزار شهيد از حلقوم سكولارخواهان پايين برود.

اخلاق نجومي!
روزنامه ايران كه اين روزها به هر دري مي‌زند تا قضيه فيش‌هاي نجومي را از يك مطالبه ملي مبارزه با فساد به موضوعي ضد دولت تقليل دهد، از مصاحبه ايسكانيوز با حجت‌الاسلام طباطبايي به عنوان استاد اخلاق، استقبال كرده و سخنان وي را با تيتر «ماجراي فيش‌ها براي فريب مردم بود» منشتر كرده است. طباطبايي كه بيشتر به خاطر مواضعش عليه رئيس‌جمهور سابق با استقبال روزنامه‌هاي حامي دولت مواجه مي‌شود، گفته است: «باور كنيم كه اين موضوع فيش‌هاي حقوقي يك نوع فريب بود كه هم مردم به مسئولان بدبين بشوند كه حقوق اضافي گرفته‌اند، هم از آنهايي كه بايد پول بگيرند، منحرف و منصرف بشوند و هم حيف و ميل‌هاي گسترده پوشانده شود.»
روزنامه ايران و طباطبايي البته توضيح نداده‌اند كه چه كسي دنبال فريب مردم است، رئيس‌جمهور كه بيانيه شديداللحني عليه ماجراي فيش‌ها صادر كرد و قول پيگيري داد يا رئيس دستگاه قضا و رئيس مجلس و شخصيت‌هاي اصلي نظام و مراجع تقليد و علماي قم كه هر روز از آن صحبت مي‌كنند يا رسانه‌هاي باسابقه و اصلي كشور يا خود مردم كه شبكه‌هاي اجتماعي را مملو از مطالبه ملي مبارزه با فساد كرده‌اند؟ كدام يك دنبال فريب هستند؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار