کد خبر: 800020
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
رضا رسولي از انتشار دو اثر تازه خود با عنوان «روايت ناتمام» با موضوع زندگي شهيد منصور ستاري و رماني اجتماعي با موضوع تحريم و فساد با عنوان «سه راه سرگردون» خبر داد.
كتاب «روايت ناتمام» با موضوع زندگي شهيد منصور ستاري، فرمانده فقيد نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به قلم رضا رسولي نويسنده و عضو هيئت مديره انجمن قلم ايران از سوي انتشارات روايت فتح منتشر شد. رسولي در گفت‌وگو با «مهر» درباره اين كتاب گفت: از ميان 12 اثر من، روايت ناتمام سومين كتابي است كه از سوي انتشارات روايت فتح منتشر مي‌شود. پيش از اين دو كتاب «شناسايي» و «شهيد صياد شيرازي» به قلم من توسط اين ناشر منتشر شده است. وي افزود: روايت ناتمام روايتي است از زندگي شهيد منصور ستاري که بر‌اساس منابع و مستندات نوشته شده است. اين اثر زندگي وي را از دوران جواني و تحصيل در مدرسه نظام و دانشگاه افسري شروع و در ادامه مخاطب را با فراز و فرودهاي زندگي وي آشنا مي‌كند.

رسولي ادامه داد: در اين كتاب زندگي شهيد ستاري در سه بخش روايت شده است؛ نخست زندگي شهيد از زبان شهيد كه البته دوران حيات زميني او اجازه نداده كه اين بخش كامل شود و به پايان برسد. بخش دوم كتاب، روايت زندگي شهيد از زبان همسر اوست كه ما را با زواياي پيدا و پنهان شخصيتي او آشنا مي‌كند. بخش سوم كتاب نيز روايت دور و نزديك شامل گفتار شش نفر از دوستان شهيد درباره اوست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار