کد خبر: 799914
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
قاضی سراج با بیان اینکه سازمان بازرسی پرونده واگذاری اماکن در فرودگاه‌ها را بررسی می‌کند، گفت: در این پرونده واگذاری اماکنی مانند VIPها و صرافی‌ها را بررسی می‌کنیم که مشخص شود که به چه کسانی و تحت چه شرایطی واگذار شده است.
میزان: قاضی سراج رئیس بازرسی کل کشور امروز و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم دیوان محاسبات کشور در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت 25 پرونده‌ای که حسین رحیمی رئیس سابق دیوان از آن سخن گفت، اظهار داشت: نتایج پرونده‌ها را از دادستان دیوان محاسبات بپرسید.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور در تمامی موضوعات ورود پیدا کرده اما به علت حفظ حیثیت مدیران اطلاع‌رسانی نمی‌کنند، گفت: الان به پرونده اماکن در فرودگاه‌ها رسیدگی می‌کنیم.

رئیس بازرسی کل کشور گفت: در این پرونده از واگذاری اماکنی مانند VIP ها و صرافی‌ها را بررسی می‌کنیم که مشخص شود که به چه کسانی و تحت چه شرایطی واگذار شده است.

قاضی سراج افزود: در این پرونده اماکنی را که به کارکنان خود فرودگاه و یا کسانی که بازنشسته شده و خانواده‌هایشان واگذار شده است بررسی و اعلام می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به گزارش ارسال شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور درباره بانک دی، بیان داشت: بر روی پرونده مدیران بانک دی کار می‌کنیم و همانطور که دیروز در گزارش سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام شد.

قاضی سراج با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از تحقیق و تفحص از بانک دی به سازمان بازرسی کل کشور ارسال نشده است، گفت: البته ما در حال بررسی هستیم.

رئیس بازرسی کل کشور در پاسخ به سؤالی درباره پرونده تخلفات مدیران بنیاد شهید انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این پرونده ربطی به سازمان بازرسی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار