کد خبر: 799333
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
نخستین موزیکال-خانوادگی سال با عنوان “دزد و پری” در حالی ظرف روزهای گذشته روی پرده رفته که اقبال مخاطبان بخصوص خانواده ها نسبت به آن نسبتا خوب بوده است.
دزد و پری

به گزارش سینماژورنال عوامل فیلم "دزد و پری” به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید، یکشنبه دوم مردادماه رأس ساعت ۲۱٫۳۰ در پردیس کوروش حاضر شده و به همراه مخاطبان به تماشای فیلم خواهند نشست.
در این اکران مردمی جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون ایران حضور خواهند داشت. مخاطبانی که علاقه دارند در این اکران مردمی حاضر باشند می توانند از طریق سایت سینماتیکت برای رزرو بلیت اقدام کنند.

بهزاد فراهانی، بهنوش بختياری، رامين ناصرنصير و نادر سليمانی از جمله بازیگران "دزد و پری” هستند و فیلم ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می کند که مجبور میشود به مدت ۲۴ ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین ۲۴ ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می‌دهد…

شرکت پخش رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی پخش "دزد و پری” را که بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره بیست و هشتم فیلم کودک بوده، برعهده دارد.

سینماهای فرهنگ، مرکزی، اریکه ایرانیان، ایران، فلسطین، ماندانا، پایتخت، حافظ، جی، رازی و پردیسهای سینمایی کوروش، آزادی، زندگی، ملت، سمرقند، چارسو، تماشا، راگا، کیان و تیراژه این فیلم را در ابتدای اکران روی پرده فرستاده اند و به تدریج تعداد سینماها افزایش می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار