کد خبر: 799003
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
سرلشکر جعفری:
سرلشکر جعفری در همایش فرماندهان نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز اهمیت موضوع امنیت بیش از گذشته شده است گفت: اخیرا برخی کشورها مثل آل‌سعود دشمنی خود با ما را آشکار کرده است و هزینه‌های زیادی برای ناامن کردن ایران صورت می‌دهند.

جوان آنلاین: سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه که در تالار قدس آستان قدس رضوی برگزار شد با درود بر روح امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: اهمیت موضوع امنیت که کار اصلی سپاه و کار شما در خلیج فارس و مرزهای جنوبی کشورمان است امروز بیش ا‌ز گذشته نمود پیدا کرده است.

وی افزود: این درحالی است که در اکثر کشورهای منطقه ناامنی رواج دارد و دشمنان همه تلاش خود را برای مقابله با نظام و ناامن سازی ایران بکار بستند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: اخیرا برخی کشورها مثل آل‌سعود دشمنی خود با ما را آشکار کرده است و هزینه‌های زیادی برای ناامن کردن ایران صورت می‌دهند اما با تلاش نیروی‌های سپاه و بسیج و سایر دستگاه، امنیت کامل در کشور برقرار است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خادم شما
|
Russian Federation
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
باسلام
با تشکر از زحمات بی دریغ شما برادران, امیدوارم آل سعود هر چه زوتر پی به اشتباه خودش ببرد و بداند ما مسلمانان دشمن دشمن مشترکمان آمریکا و اسرائیل است.
ناشناس
|
Romania
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
دو نوکر امریکا یعنی اسرائیل و پاکستان در منطقه دارای سلاح اتمی هستند . هر دو هم برای هر عمل انسانی و ادم کشی در بست گوش به فرمان امریکا هستند . لذا برای بر خورد سریع یا حتی پیش دستی به ان ها باید با دوستان مشورت نمود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار