کد خبر: 798985
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
گيج نرويد با اين همه چرخش در اعتدال!
فراكسيون اعتدال ديروز رسماً به رياست كاظم جلالي، نماينده تهران و با 35‌عضو اعلام موجوديت كرد. جلالي  با ليست اميد كه اصلاح‌طلبان سرليست آن بودند، وارد مجلس شد اما به هنگام رأي‌‌گيري براي رياست مجلس، به كواكبيان كه نامزد ليست اميد بود، رأي نداد و لاريجاني را كه به عنوان يك اصولگرا شناخته مي‌شود، براي رياست برگزيد. او سپس در فراكسيون ولايت عضو شد كه افراد شاخص آن در برابر شيوه موسوم به «اعتدال» موضع مخالف دارند، اما ديروز سرانجام به رياست فراكسيون اعتدال انتخاب شد! تشكيل فراكسيون اعتدال با 35 عضو وزن اعتدال را هم در مجلس مشخص كرد.  با اين توصيف بايد به جلالي و اعضاي فراكسيون اعتدال گفت: «اعتدال خود را حفظ كنيد تا خداي نكرده از اين همه چرخش سرتان گيج نرود.» 

قوچاني دوباره علت تفرقه كارگزاران اعلام شد

يك روز پس از آنكه غلامحسين كرباسچي، عضو حزب كارگزاران گفت رسانه‌هايي كه خبر اختلاف بين او و حسين مرعشي ديگر عضو حزب را بر سر قوچاني منتشر كرده‌اند، «پدرسوخته»‌اند. محمد هاشمي، عضو جداشده كارگزاران دوباره تأكيد كرد كه علت جدايي‌اش اضافه شدن افراد جديد به حزب بوده است. هاشمي به «آرمان» گفت: «اضافه شدن افراد جديد، يكي از دلايل كناره‌گيري‌ام از حزب بود. من عنوان كردم كه حزب، ديگر حزب كارگزاران نبود، رفتار حزبي نداشت و جبهه‌اي عمل مي‌كرد.» به نظر مي‌رسد اين اظهارات هاشمي در روزنامه آرمان (روزنامه خانواده هاشمي) نوعي موضع‌گيري در دفاع از مرعشي (نزديك به هاشمي) مقابل كرباسچي باشد. رسانه‌ها چند روز پيش اختلاف بر سر حضور محمد قوچاني را كه سابقه هتك حرمت و نقد هاشمي را دارد، دليل دعواي لفظي مرعشي و كرباسچي و قهر مرعشي از كارگزاران عنوان كردند.

دكتر فريدون و ما ادريك ما الفريدون!

رئيس‌جمهور كه در سال دوم دولت يازدهم هنگام جنجال بورسيه‌ها براساس گزارش غير واقعي كه به او داده بودند، در يك مانور رسانه‌اي و با تشبه به آيه‌اي قرآني گفت «واما بورسيه و ما ادريك ما البورسيه!»، حالا در سال پاياني دولت با يك گزارش واقعي رو به رو شده است كه نشان مي‌دهد برادرش حسين فريدون در همان سال با فشار به سازمان سنجش و دانشگاه شهيد بهشتي در مقطع دكتراي اين دانشگاه مشغول به تحصيل شده است!
اگرچه جنجال ادعاي 3هزار بورسيه غيرقانوني چندي بعد با ورود دستگاه‌ قضايي فرو نشست و معلوم شد كه يك خبرسازي دروغ بوده است، اما بعيد است كه رئيس‌جمهور به همان طريق از ورود دستگاه قضا به قضيه رانت تحصيلي برادرش استقبال كند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار