کد خبر: 798820
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری از ارائه بسته خادمی امام هشتم(ع) و خدمت‌گذاری شهروندان مشهدی به زوار حرم امام رضا (ع) به منظور دهه کرامت خبر داد.
به گزارش خبرنگار«جوان» علی قناویزچی با اشاره به اينکه در حال تدوین بسته خادمی امام هشتم(ع) و خدمت‌گذاری شهروندان مشهدی به زوار آن امام بزرگوار هستیم، گفت: سال گذشته 7000 نفر از شهروندان مشهدی به صورت داوطلبانه به ارائه خدمت پرداختند.

وي با بیان این مطلب ادامه داد: برای دهه کرامت ویژه برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که تهیه بسته خادمی امام هشتم(ع) و خدمت‌گذاری شهروندان مشهدی به زوار آن امام بزرگوار از آن جمله است و در این راستا سال گذشته 7000 نفر از شهروندان مشهدی به صورت داوطلبانه به ارائه خدمت پرداختند.

قناویزچی به تداوم طرح نایب‌الزیاره نیز اشاره کرد و گفت: همچنین ۶ مسجد شبانه‌روزی در ورودی‌های شهرمشهد تجهیز و آماده‌سازی شدند و در اختیار زوار قرار دارند.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد به پذیرایی سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر و مجاور در این کلانشهر اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات به زائران با هدف ساماندهی آنان صورت می‌گیرد تا با کمترین مشکل بتوانند از خدمات استفاده کنند.

قناویزچی به خدمات ارائه شده شهرداری در حوزه اسکان زائران اشاره کرد و گفت: ۲۰ مکان به اسکان زائران در زمان‌های پیک مانند دهه آخر صفر، ایام نوروز، تابستان و... اختصاص می‌یابد و در این زمینه به کمک دستگاه‌های متولی می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های استقبال از از زائر نیز دایر است، افرود: ایستگاه‌های استقبال از زائران در ورودی‌های مشهد مقدس از جمله نیشابور و قوجان دایر است و امکانات اولیه خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی را در خود دارد.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد به شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی خدمات به زائران اشاره کرد و ادامه داد: با ابزارهای مختلفی سعی شده از مبدا مسیر تا مقصد اطلاع‌رسانی صورت گیرد به همین منظور ۲۶ پایگاه اطلاع‌رسانی با بیش از ۱۴ محصول اعم از محصولات مکتوب و غیرمکتوب عرضه می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار