کد خبر: 798812
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش جوان با حضور علی عسکری رئیس رسانه ملی، ساختمان جدید صدا و سیمای خراسان شمالی، به طور رسمی به بهره برداری رسید . راه اندازی خبرگزاری صدا و سیما از پدیده های جدید است که برای اولین بار در این استان تشکیل شده است.


مدیرکل صداوسیمای استان خراسان شمالی در آیین افتتاح سایت صداوسیمای مرکز خراسان شمالی گفت:سایت جدید صدا و سیمای این استان در مساحت 151هزار متر مربع، و با زیر بنای 6 هزار و 500 متر مربع راه اندازی شد.

امیر هوشنگ آذر دشتی افزود:این سایت بااعتباری بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و در آن سه استودیوی تلویزیونی، پنج استودیوی رادیویی، واحد انیمیشن سه‌بعدی و استودیوی مجازی با بالاترین تکنولوژی احداث‌ شده است

وی عنوان کرد: سایت صداوسیمای خراسان شمالی از سال ۸۵ کلنگ زنی شده بود اما به علت مشکلاتي به طول انجامید و درنهایت با تلاش بسیار و رفع موانع این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل صداوسیمای استان گفت: میزان رضایت مردم خراسان شمالی از برنامه‌های رادیویی ۸۶ درصد و از برنامه‌های تلویزیونی ۷۲ درصد بوده است، این در حالی است که در استان ۸۳ درصد پوشش شبکه‌های دیجیتالی داریم و تلاش داریم تا هرچه سریع‌تر این پوشش را به صد درصد برسانیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار