کد خبر: 798792
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ۳۰۰ تخت بیمارستان خلیج فارس بندرعباس تا پایان سال ۹۵ خبر داد.
کامیار وثوقی با بیان اینکه تامین اجتماعی در هرمزگان دارای یک بیمارستان ملکی، یک پلی کلنیک، یک درمانگاه تخصصی و شش درمانگاه عمومی است گفت: درسال گذشته، شش میلیون و ۲۴ هزار و ۲۱۶ مراجعه برای استفاده از درمان مستقیم و غیر مستقیم تامین اجتماعی صورت گرفته که در مقایسه با سال قبل آن هفت درصد افزایش را نشان می دهد.

وي افزود: براساس برنامه ریزی و جذب نیروی صورت گرفته، شمار تخت های فعال بیمارستان خلیج فارس بندرعباس تا پایان سال به ظرفیت اسمی ۳۰۰ تخت می رسد.

وثوقی ادامه داد: تخت های فعال بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در سال گذشته، ۱۶۶ تخت بود که در سه ماهه اول سال جاری به ۱۷۵ تخت فعال رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اينکه مانع قانونی برای راه اندازی مراکز درمانی در شهرستان ها نداریم ولی مشکل کمبود نیروی متخصص باعث هدر رفت منابع مالی می شود، گفت: انتقال بیمارستان شریعتی بندرعباس به بیمارستان خلیج فارس بر اساس تفاهم نامه همکاری بین مدیریت درمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در صورت موفقیت فاز نخست اجرای این طرح، زمان استقرار بیمارستان شریعتی بندرعباس در بیمارستان خلیج فارس از یک به پنج سال افزایش خواهد یافت.

وثوقی ضمن اشاره به آماری در این رابطه گفت: سالانه حدود هفت هزار نوزاد در بیمارستان خلیج فارس و هفت هزار نوزاد نیز در بیمارستان شریعتی بندرعباس متولد می شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار