کد خبر: 798789
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات 1081نفر در ساحل مازندران از زمان اجرای طرح کاهش غریق در خردادماه سالجاری خبر داد.

مجتبی اکبری با اعلام اين خبر درجمع خبرنگاران گفت : ارائه خدمات امدادی موردنیاز سرپایی به 2560 نفر از مراجعین به پایگاه ها و پست های ساحلی و انتقال 28 مصدوم و غریق به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده هلال احمر استان در سواحل بوده است.

اين مسئول ادامه داد: به منظور اجرای عملیات کاهش غریق در سواحل استان از اول خرداد تا کنون بیش از 43هزار نفر روز نجاتگر و امدادگر و ناجی غریق با بکارگیری430 دستگاه روز آمبولانس،1517دستگاه روز موتورسیکلت،129 دستگاه روز قایق نجات،165 دستگاه روز جت اسکی، 12دستگاه روز خودروی نجات آرگو و 30 دستگاه روز خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : امسال با تدابیر اتخاذ شده از سوی استانداری مازندران 350 نقطه حادثه خیز که در سال های گذشته بیشترین غریق در این مناطق به وقوع پیوسته شناسایی شده و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با مشارکت ناجیان غریق در این مناطق مستقر شدند تا مانع از تکرار هرگونه حادثه ناگوار شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه همه این 350 نقطه در خارج از مناطق اجرای طرح های دریا قرار دارند، افزود : در مناطق اجرای طرح ها نیز برابر قانون مدیریت طرح ملزم به رعایت استانداردهای ایمنی و خدمات رفاهی و امدادی است که به موجب هماهنگی های انجام شده عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق در آن مناطق نیز حضور دارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار