کد خبر: 798776
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
برای احداث پروژه آزادراه شرق اصفهان بطول 93 کیلومتر 8000 میلیارد ریال پیش بینی شده که با احداث آن، مشکلات ترافیکی شهر اصفهان مرتفع خواهد شد .
مدیرکل راه وشهرسازی استان با اعلام اين خبرگفت: با توجه به مصوبه هیات دولت جهت احداث این پروژه عظیم، قراردادسرمایه گذاری با شرکت آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی جهت احداث قطعه اول و دوم منعقد و عملیات اجرایی قطعه 1 از ابتدای مردادماه آغاز می شود.

حجت اله غلامی افزود : احداث این آزادراه در استان اصفهان در کم کردن زمان سفر، کاهش آلاینده های ناشی از حمل ونقل، حفظ محیط زیست، تسهیل در تردد از طریق کریدور شمال – جنوب و کاهش تلفات جاده ای بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: برای هر سه قطعه پیمانکار جداگانه در نظر گرفته شده که هر سه پیمانکار می توانند همزمان و به صورت دوشیفت عملیات اجرایی را آغاز نمایند. مبلغ قرارداد با سرمایه گذار برای احداث قطعه 1 و 2 این پروژه 3300 میلیارد ریال و قطعه سه این پروژه با توجه به کوهستانی بودن وعبور از منطقه حفاظت شده کلاه قاضی نیاز به احداث تونل و پل بزرگ بر روی رودخانه زاینده رود دارد که حدود 4500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با احتساب این مبلغ، برای کل پروژه حدود 8000 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که در این راستا مقدمات مشارکت قطعه سه و توافقات اولیه با شرکت آتیه صبا انجام گردیده که ظرف 3 ماه آینده اعلام خواهد شد .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار