کد خبر: 798652
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
وقتي پاي تبعيض‌هايي چون حقوق‌هاي نجومي به ميان مي‌آيد با قوت مي‌توان گفت خطر اين فسادهاي اقتصادي از خطر داعش هم بيشتر است.
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأکيد بر اينکه 37 سال است ملت ايران رودرروي زورگويان و ابرقدرت‌ها پيروزمندانه ايستاده‌اند، گفت: اين پيروزي‌هاي چشمگير، دو تکيه‌گاه و پشتوانه دارد؛ يک تکيه‌گاه آن توکل بر خدا و امداد گرفتن از خداوند است و تگيه‌گاه دوم اعتماد مردم، که هميشه در صحنه بوده و انقلابي مانده‌اند. وي با اشاره به مفاسد اقتصادي ادامه داد: اينگونه دست‌درازي‌ها به بيت‌المال و فسادهاي اقتصادي به هر دو پشتوانه و تکيه‌گاه، لطمه مي‌زند، چراکه اولاً خداوند با انسان‌هاي حق‌مدار و عادل و طرفدار عدالت است و امداد خود را به هر جامعه نادرست و تبعيض‌پذير مرحمت نمي‌کند، بلکه امداد خود را به جامعه‌اي مي‌دهد که به دنبال حق و عدالت هستند و در آن حق‌خوري جايي ندارد. وي با تأکيد بر اينکه اين نوع دست‌درازي‌ها به بيت‌المال قهراً موجب سلب اعتماد عمومي مي‌شود، افزود: برداشت‌هاي نامتعارف و ظالمانه از بيت‌المال مي‌تواند در مردمي که هميشه در صحنه بوده‌اند و از نظام دفاع مي‌کنند ترديد ايجاد کند و با قوت مي‌توان گفت خطر اين فسادهاي اقتصادي از خطر داعش بيشتر است.
 
نقدي با اشاره به موضع صريح مقام معظم رهبري در خصوص برخورد و پيگيري جدي با موضوع حقوق‌هاي نجومي تأکيد کرد: اين موضوع تنها با برگرداندن اموال و صدور چند بيانيه يا عزل يک مدير متخلف خاتمه پيدا نمي‌کند و حتماً بايد متخلفين مجازات شوند، تا باعث عبرت باشد و کسي جرئت دست‌درازي دوباره به بيت‌المال را پيدا نکند. وي با تأکيد بر تدوين برنامه‌هاي پيشگيرانه براي جلوگيري از غارت بيت‌المال عنوان کرد: يکي از تدابير براي جلوگيري از مفاسد اقتصادي اين است که مديران از طبقه متوسط و پايين جامعه انتخاب شوند چراکه مديراني که از طبقه اشراف و ثروتمندان باشند از حال مردم محروم جامعه بي‌خبرند و نمي‌توانند عدالت را پياده کنند، اين موضوع بايد قانونمند شود. نقدي خاطرنشان کرد: بايد ميزان ثروت يک مسئول حد داشته باشد و نمي‌توان به ثروت انبوه فرماندهان، مسئولان و مديران نظام اسلامي تن داد، چراکه اين رهنمود صريح امام(ره) است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
ایشان درباره اختلاس هاچیزی نفرمود.یادمه درباره کسانی که سفارت خانه عربستان رااتیش زده بودندفرموده بودکارسلطنت طلباست.اگه فیش های حقوقی ایقده بدهستندکه ازداعش بدترندپس اون همه اختلاس که شده ازچی بدتراست.هرچندمیدونم که چاپش نمیکنی وتحمل نقدندارید.
بوسجین
|
Russian Federation
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
بله ایشان درست گفتند در ائین ما روح بر جسم الویت دارد و جسم فقط زمینه تعالیو یا سقوط انسان را فراهم می کند بر اساس ان داعش فقط جسم را از بین می برد هر جا رسید ویرانی و قتل اجسام را ایجاد می کند ولی فساد وبزه خواری و دروغ و سو. استفاده از دیگران و دست بردن در جیب مردم بنام دین و... روح انسان را می کشد پس عمل اینها هم نوع رفتار داعشی بلکه بالاتر از ان است که حکومت صالح یکی از اهدافش ریشه کنی مظاهر ان است تا روح انسانی به لجنزار سقوط نکند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار