کد خبر: 798473
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
فرمانده انتظامی هرمزگان تشریح کرد
فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲۱۰کانتینر حاوی کالای قاچاق به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان از یک باند بزرگ قاچاق با استفاده از جعل اسناد در هرمزگان خبرداد و گفت: ۲۳ نفر از رابطان و کسانی که در سازمان‌های مرتبط با این باند همکاری داشتند، دستگیر شدند.
جوان آنلاين: سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به کشف بزرگترین پرونده قاچاق پس از انقلاب اظهار داشت: در این پرونده قاچاقچیان با استفاده از جعل اسناد و همچنین ارتباط و نفوذ در دستگاه‌های مرتبط، اقدام به وارد کردن 210 کانتینر کالای قاچاق به کشور کرده‌اند.

وی بیان داشت: این افراد با استفاده از اسناد جعلی و نفوذ در برخی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و همچنین پرداخت رشوه اقدام به واردات کالا می کردند که با درایت پلیس و کار اطلاعاتی و عملیاتی در 5 ماه پرونده کامل و افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به حمایت و پشتیبانی رئیس‌کل دادگستری، دادستان و قاضی پرونده در استان هرمزگان تصریح کرد: با حمایت مسئولان و همچنین همکاری رئیس‌کل گمرک ایران در همکاری با پلیس سبب تسریع در تکمیل پرونده و انجام این عملیات شد.

سردار ملکی از دستگیری 23 نفر از رابطان و کسانی که در سازمان‌های مرتبط با این باند همکاری داشتند و کشف مقادیر زیادی اسناد جعلی و مهر شرکت‌های مختلف در این عملیات خبرداد و افزود: این باند اقدام به واردات ظروف بلور و کریستال در قالب اسباب بازی کرده و محموله ها را به بازار تهران مشهد و اصفهان حمل می‌کردند.

وی از دستگیری فردی به نام( م.ف) که یکی از بازاریان بزرگ تهران است به عنوان بزرگترین مهره در این پرونده خبرداد و اظهار داشت: از این باند میلیارد‌ها تومان اقلام منقول و غیر منقول کشف و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان شروع این پرونده را به کشف 11کانتینر کالای قاچاق در اسفندماه سال گذشته در گلوگاه شهید میرزایی هرمزگان اعلام کرد و ادامه داد: با کشف این محموله در سال گذشته تحقیقات در این پرونده ادامه داشت و پس از انجام بررسی‌های فراوان و تحت نظر داشتن افراد این باند از طریق پلیس فتا و دیگر روش ها موفق به کشف محموله بزرگ 190 میلیارد تومانی شدیم.

سردار ملکی بالاترین میزان پرداخت رشوه در این پرونده را بیش از 400میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این افراد در مراحل مختلف اقدام به پرداخت رشوه به دستگاه‌ها و سازمان های مرتبط کرده اند که پرونده این افراد همچنان در دست بررسی است.

وی در پایان نوع کالاهای وارداتی در این پرونده را لوازم خانگی، لوازم خودرو، ظروف کریستال و اسباب بازی عنوان کردو تاکید کرد: نیروی انتظامی هرمزگان با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دستور فرماندهی ناجا برخورد با دانه درشت‌ها و سرشاخه‌های قاچاق کالا را هدف قرار داده است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
بازاریان بزرگ تهران همگی از اعضا موتلفه هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
بدون همکاری وهمدستی مقامات سیاسی وانتظامی هر گونه قاچاقی محال است .
خوشبختانه امید های از پیدایش مقامات وطن پرست و پاک دست در کشور احساس می شود .چون اگر وجود این مقامات وطن پرست نبود هرگز هیچ قاچاقی مانند گذشته پیدا نمی شد و ارز نیز اکنون 60 هزار ریال شده بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار