کد خبر: 797491
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
معاون رئیس جمهور:
جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که تمامی اصول مربوط به گردشگری حلال را در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و سایر برنامه‌ها رعایت می‌کند و از این پس نیز تلاش می‌کنیم ایران را به عنوان مهم‌ترین مرکز گردشگری حلال دنیا معرفی کنیم.
مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاح مجتمع تفریحی ستاره باران تبریز با عنوان كردن مطلب فوق گفت: شهر تبریز زیرساخت‌های بسیار مناسب گردشگری، فرهنگی، تاریخی و ... دارد و با داشتن این ظرفیت‌ها، می‌تواند به عنوان یکی از کانون‌های مهم طبیعت‌گردی کشور محسوب شود.

وی افزود: انتخاب این شهر، به عنوان مرکز گردشگری کشورهای اسلامی، جای تبریک به مردم دارد و امیدواریم با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مربوطه و مردم، شاهد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های مربوط به تبریز 2018 باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای سال 2018 در نظر گرفته شده و از مدت‌ها پیش، مقدمات لازم با هدف هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها آغاز شده است.

سلطانی‌فر از آغاز به کار ستاد ملی تبریز 2018 در تهران خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط در امر گردشگری، فرهنگی، تاریخی در جلسات این ستاد شرکت خواهند کرد.

به گفته این مقام مسئول، تا سال 2018 جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در تبریز برگزار خواهد شد.

سلطانی‌فر همچنین از برگزاری جشنواره بین‌المللی سران کشورهای اسلامی به میزبانی تبریز در شهریور سال‌جاری خبر داد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار