کد خبر: 797483
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
در حاشیه برگزاری پنجمین اجلاس شهرداران جهان در سنگاپور صورت گرفت؛
در حاشیه اجلاس پنجمین اجلاس شهرداران جهان در کشور سنگاپور هیئت اعزامی شهرداری مشهد با هیئت‌های شرکت‌کننده دیدار کرد و به رایزنی با روسای کشورهای جهان پرداخت.


به گزارش خبرنگار جوان، در حاشیه برگزاری نخستین روز از پنجمین اجلاس شهرداران جهان در سنگاپور که با حضور بیش از 1800 تن از مقامات بلندپایه کشورهای جهان برگزار شد، هئیت اعزامی از شهرداری مشهد با شهردار سئول، شهردار داکار، شهردار پنانگ مالزی و سفیر کوبا در سنگاپور دیدار کرد و به گفتگو و رایزنی با آنان پرداخت.

رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد ، بر لزوم اشتراک‌گذاری تجارب شهرهای دنیا در مقابله با تغییرات آب وهوایی، تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی پیرامون آینده شهرهای بزرگ جهان لازم است.

حسین کشیری به تدوین سند 2020 سنگاپور به منظور مقابله با بلایای طبیعی اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به بالا آمدن سطح آب در اطراف کشور سنگاپور، مشکلات مرتبط با این مسئله به بحث و بررسی گذاشته شده است و با در پیش بودن تغییرات آب وهوایی و بحران‌های طبیعی سندی به همین منظور تدوین گردیده است.

وی افزود: در این سند هشدارهای لازم به کشورهای جهان از جمله هندوستان، استرالیا و آمریکا داده شد تا به دنبال جستجوی راه حلی مناسب برای برطرف کردن مخاطرات باشند.

کشیری در پایان با اشاره به دعوت از شهرداران کشورهای اسلامی به منظور شرکت در رویداد مشهد 2017 گفت: در حاشیه این اجلاس، دعوت از شهرداران و مقامات شهری به منظور شرکت در اجلاس جامعه ایمن 2017 و تحویل بیش از یک هزار دعوت‌نامه به صورت مستقیم به شهرداران حاضر پیگیری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار