کد خبر: 796461
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
دبير كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
بابايي صالح گفت: بايد براي توليد كنندگان چارچوبي مشخص شود تا طرح‌هاي اسلامي توليد كنند. با توجه به سنت‌ها و رسومي كه داريم بايد طرح‌هايي داده شود كه لباس‌هايي در چارچوب اسلام طراحي‌ و عرضه شود.
بايد با بدحجابي و بي‌حجابي برخورد قاطع صورت گيردجوان‌آنلاين: در روزهاي گرم تابستان بدحجابي در جامعه بيش از پيش خودنمايي مي‌كند و اين در حالي است كه اين روزها همه از مانتوهاي عرضه شده در بازار شكوه دارند. اما گويا هيچ نظارتي بر اين صنف وجود ندارد و هر روز شاهد مانتوهايي نامناسب‌تر بر ويترين فروشگاه‌ها هستيم. در همين زمينه به سراغ روح‌الله بابايي صالح، دبير كميسيون اجتماعي مجلس و عضو تازه نفس مجلس دهم رفتيم تا ببينيم در اين زمينه چه برنامه‌ها و تدابيري انديشيده شده است.
 
روح‌الله بابايي صالح، دبير كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به برنامه‌هاي اين كميسيون براي گسترش عفاف و حجاب در جامعه گفت: بايد براي توليد كنندگان چارچوبي مشخص شود تا طرح‌هاي اسلامي توليد كنند. با توجه به سنت‌ها و رسومي كه داريم بايد طرح‌هايي داده شود كه لباس‌هايي در چارچوب اسلام طراحي‌ و عرضه شود.    
 
 
دبير كميسيون اجتماعي اظهار داشت: با توجه به اينكه ما در جامعه اسلامي زندگي مي‌كنيم و حفظ حجاب و عفاف علاوه بر اينكه واجب شرعي است جزو قانون نظام جمهوري اسلامي ايران نيز محسوب مي‌شود و همه ملزم به رعايت اين قانون هستند.
 
وي ادامه داد: حفظ حجاب بر زن و مرد از اوجب واجبات است و قطعا كميسيون اجتماعي در اين زمينه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند. كميسيون اجتماعي در اين زمينه بعد از تشكيل كميسيون‌هافقط يك جلسه برگزار كرده است و نشست آنچناني نداشته‌ اما به زودي با تشكيل جلسات در كميسيون اجتماعي نمايندگان به ويژه اعضاي كميسيون اجتماعي از برنامه‌ها اين حوزه با قاطعيت تمام حمايت خواهند كرد. طبق فرمايشات مقام معظم رهبري در اين زمينه بر نمايندگان واجب است كه از طرح‌ها و لوايحي كه در اين زمينه از سوي دولت مطرح مي‌شود حمايت كنند.  
 
بابايي صالح افزود:‌ بايد با بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه برخورد قاطع صورت گيرد. خصوصا اينكه در فضاهاي مجازي شاهد قرار دادن تصاوير نامناسبي از سوي جوانان هستيم و اين در حالي است كه سرچشمه گناهان از چشم است و هر سه قوه بايد دست به دست هم دهند و در اين زمينه تصميمات اساسي گرفته شود. هر سه قوه بايد در اين امر دخيل باشند ما در جامعه اسلامي زندگي مي‌كنيم و مسلمان هستيم و موظف به رعايت عفاف و حجاب هستيم.  
 

غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
9
3
سلام
دربعضی ازبلادکفر،به افرادمحجبه اجازه ی تحصیل یااجازه ی استخدام درادرات دولتی داده نمی شودوانواع محدودیت هابرای آنهااعمال می شود.خب چراما این محدودیتها رو برای افرادبدحجاب جامعه ی خودمان اعمال نکنیم ؟ماهم اجازه ی تحصیل یااستخدام به افرادبدحجاب ندهیم .متأسفانه کفار،درباطل خود،متحدومصمم هستنداما ما درحق خود،غالبا پراکنده ایم وعزم راسخ نداریم .ان شاء الله روزی برسدکه این معضل اجتماعی بامحجبه شدن همه ،حل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
ایا کار ان ها درست است ؟ ایا کار زضاخان درست بود ؟ ایا کار داعش درست است ؟ پس چرا اصرار به اعمال باور خود به دیگران دارید؟
حسینی
|
United States
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
4
4
لطفا برخورد با بدحجابی را از فروشگاه ها و تولید کنندگان با جدیت آغاز کنید چون مانتو مناسب و بلند و مطابق با موازین شرعی و اخلاقی به سختی پیدا می شود آنهم بعد از ساعتها و یک نیم روز وقت گذاشتن و دیدن تعداد بیشماری مغازه در اماکن مختلف . من خودم به علت نامناسب بودن مانتوها ، سالهاست مانتو نخریده ام.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
به قول کشتی گیرها نشسته ای کنار گود و می گوئی لنگش کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
2
5
سلام
بدحجابی به معنویت وپاکی مردم جامعه آسیب جدی وارد می کندوافرادبدحجاب خواسته یاناخواسته دارندخیانت بزرگی به مردم جامعه ی خودشون می کنند.خداهدایتشون کنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
1
3
اينكه هميشه دم از برخورد مي زنيد تا كنون وضع را خيلي بدتر از روز قبل نموده چون شما فكر مي كنيد بد حجابي يك عمل مجرمانه است در صورتبكه بك عقيده وتفكر است وبرخورد فيزيكي با يك عقيده وفكر عقلاني نيست چون تا كنون جواب نداده ولي ادم هاي مستبد همه چيز را مي خواهند با برخورد قهري درست كنند چون خودشان احتمالا با همين روش در خانواده شان رشد كردند
Iran
|
Canada
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
2
4
رعایت نکردن حجاب گناه و ضررش در جامعه یک هزارم گناه و ضرر ربا خواری نمی شود، شاید هم علت بوجود آمدن فحشا هم از سیستم ربوی باشد که تمام اقتصاد و تولید را در جامعه از بین می برد ، اگر به اندازه حجاب خانمها به سیستم ربوی بانکی اقتصادی توجه میکردید جامعه مسلمان ایران احتیاجی به فروش نفت و زیربار برجام رفتن و این همه مدیر دزد و رانت خوار و دروغگو نداشت و با قسط و وام مسلمانی تمام فقر و بدبختی و فساد را از بین میبرد
همه شما مردم مسلمان را
همه شما مردم مسلمان را به ربا بسته اند و خودتان هم یا نمی دانید یا میدانید و انکار میکنید ، اگر پول در بانک دارید یا برای رهن اجاره خانه استفاده کرده اید و ۳۰٪ و ۲۰٪ میگیرید یا وام گرفته اید و ۲۰ تا ۳۰٪ میدهید همه اینا رباست و در قرآن به صراحت میگوید سود پول رباست و ربا جنگ با خدا و رسول خدا، هر کس یک توجیحی برای سود بانکی ارائه میکنه تا کلاه شرعی سرش بزاره ،
ولی جنگ با خدا و رسول خدا عاقبتش شر است و جامعه نابسامان و در بیشتر مواقع اشخاص دورو و منافق با جلوه دادن خویش در لباس مومن پستهای مهم مملکتی و اقتصادی را گرفته اند و مردم را به این روز انداخته اند ، مافیای پولی و بانکی دنیا را دردست دارد و مردم ایران هنوز خوابند باید سیستم بانکی ربوی صهیونیستی را عوض کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
اسلام صدها مسئله مهم ديگر هم دارد چرا با آنها مبارزه نمي كنيد
غلامرضا خیرجو
| Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
دشمنان ایران برای غارت و چپاول کردن کشورها همیشه دنبال این بودند و هستند که با بهانه های مختلف مردم را به جان یکدیگر بیاندازند و نگذارند مردم متحد شوند.
اختلاف عقیده همیشه بوده و هست و خواهدبود اما مردم ایران همیشه در هر حالتی باید به یکدیگر احترام بگذارند.
در یک خانواده دو یا سه نفری اختلافهای زیادی در عقیده و سلیقه افراد وجود دارد . بهترین کار برای حفظ اتحاد و یکپارچگی احترام گذاشتن و رعایت کردن حقوق دیگران است.
هیچکس تکرار میکنم هیچکس حق ندارد با مردم ایران مانند کودکان نابالغ و اسیران جنگی رفتار کند عده ای با سواستفاده از نجابت مردم خوب ایران با مردم مانند بچه ها و افراد عقب افتاده رفتار میکنند تا مردم متوجه بشوند در تغییر رژیم و انقلاب ایران بچگی و اشتباه کردند .
اما اعتقاد ما این است که مردم ایران در سیر تغییرات اجتماعی و پیشرفت نیازمند تجارب این انقلاب بودند و کار درستی انجام دادند.
تمام مردم ایران یکی از بهترین و پاکترین مردم دنیا هستند و تمام جانبازان و رزمندگان و ایثارگران مردم ایران را با هر شکل و قیافه از صمیم قلب دوست دارند و خاک زیر پای مردم خوب ایران هستند و هیچ توقعی هم ندارند چون وظیفه است که همیشه در هرجا و در مقابل هرکس از مردم ایران حمایت کنند.
درود بر همه ایثارگران مخلص
درود بر تمام ملت ایران با هرنوع طرز فکر و اندیشه و هر شکل و قیافه
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
2
1
افرین به فرهیختگی کاربر بانامiran
یه نفر
|
Russian Federation
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
1
3
با شعار دادن چیزی درست نخواهد شد و همچنین با اجبار باید هرکسی اول از خودش بعد خانواده و نزدیکانش شروع کنه بعدش بره سراغ دیگران و دلیل اینکه در جامعه ما هیچ روشی جواب گو نمی باشد اینکه اونایی که دارن این روشها را اجرا می کنند خودشون این حرف ها را قبول ندارند و فقط برای ملت حرف می زنند مثلا ریا ، دروغ ،دزدی ، بدحجابی و... بده و خودشون انجام می دنند و راستگویی ، صداقت ، امانتداری ، قناعت و... خوبه ولی خودشون انجام نمی دنند و حقوق نجومی می گیرند ، خونشون از کاخ کمتر نیست ، سفر های متعدد خارج از کشور خودشون و خانوادشون می رند که انشاالله با حجاب می رند ، همشون هم در بلاد کفر درس می خونند و در وقت خطر هم در بلاد کفر می مونند که در زمان نیاز به مملکت خدمت کنند فقط موندم بدهی مردم به این افراد کی می تموم می شه تا از رو دوش مردم پیاده بشن.
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
1
1
کشف اجباری حجاب رضا خان و انداختن اجباری رو سری به سر زنان هر دو نقض حقوق بشره و محکوم به شکسته اما دیکتاتورها از تجارب اجتماعی غافلند
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
1
باسلام
اینکه چاره را تنها به صورت شفاهی می پرسید ولی وقتی عملاً کار نمیشه این یعنی فقط بخواین شعار بدین. به همه اتحادیه لباس در تمام کشور دستور بدن که اگر چنین مانتوهایی تولید یا در مغازه ایی بفروش برسه جریمه نقدی بالا دارد و از طرفی در هر شهری مسولین بجای نشستن در اتاق و گرفتن جلساتی که هیچ دردی را دوا نکرده نظارت نزدیک داشته باشند. اگه واقعاً بخوان می تونند این بدحجابی را بردارن اگر واقعاً بخوان.
غلامرضا خیرجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
1
4
از جانبازان هستم و توصیه میکنم در شریط بسیار بدی که بسیاری از کشورها بر علیه ما تبلیغ و توهین میکنند . شما باید به مردم خودتان احترام بگذارید .
فراموش نکنید مردم ایران یکی از بهترین مردم دنیا هستند و همه باید به مردم ایران با هر عقیده و هر شکل و قیافه احترام بگذارند.
نکند با دو رکعت نماز خواندن و ریش گذاشتن شیطان بر ما مستولی بشود و به خودمان اجازه بدهیم به مردم توهین کنیم.
مردم ایران را دوست داشته باشید.
شیطان را لعنت کنیم و تقوی پیشه کنید
هیچکس حق ندارد با مردم مانند کودکان نابالغ و اسیران جنگی رفتار کند.
مردم ایران بسیار محترم هستند.
درود بر تمام ملت ایران با هرنوع طرز فکر و اندیشه
این است اتحاد ملی
لطفا سانسور نفرمایید . ممنون از شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
احترام بجای خودش ولی بی حجابی اهانت بدستورات قران کریم است آیا اینطورنیست آیا قران زنان راامربه حجاب نفرموده است مگر می شود به نیمی از قران ایمان داشت وبه نیمی دیگر از قران کافر بود
غلامرضا خیرجو
| Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
احترام گذاشتن به مردم ولی ندارد .
کسانی که امام حسین را شهید میکردند فکر میکردند خیلی مومن و پاک هستند نماز میخواندند ریش و ظاهر اسلامی داشتند و بدتر از همه رهبرشان یزید خودش را امیرالمومنین میدانست .
آیا فکر کردید که یک انسان چگونه باید باشد تا خداوند او را هدایت کند؟ در قران بارها آمده است که خداوند هرکه را بخواهد هدایت میکند و هر که را بخواهد هدایت نمیکند .
شما در خودتان چه چیزی دیده اید که فکر میکنید خدا شما را هدایت کرده و دیگران هنوز در گمراهی هستند ؟
خداوند زمانی شما را هدایت میکند که به مردم ظلم نکنید و دل کسی را نشکنید حتی کسانی که فکر میکنید اسلام را قبول ندارند.
شما باید توجه کنید که ما به اختیار مسلمان نیستیم بلکه در هنگام تولد با خواست والدین نام مسلمانی گرفتیم و از این بابت خدا را شکر میکنیم . اما رفتار زشت یزید و شمر و اطرافیان وحشی آنها مردم را بدبین کرده است .
در حالیکه کردار معصومین و پیامبران حاکی از محبت و جوانمردی و انسانیت بوده و هست.
خداوند خودش به انسان کرامت داد و این انسان هرگز با زور چیزی را قبول نمیکند .
از شیطان و هوای نفس به خدا پناه ببریم و به همه مردم با هر شکل و قیافه احترام بگذاریم
دستها بر سینه و سر تعظیم به تمام ملت ایران با هر نوع طرز فکر و اندیشه .
این است اتحاد ملی و کوری چشم دشمنان ایرن موفق باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
ولی اش ازطرف مانیست از طرف آنهاست که دستورات قرآن راعمل نمیکنند حتی یهود ونصاری هم باید به احکام اسلام در مملکت اسلامی احترام بگذارند واینطور نیست که هرجور خواستند عمل کنند وآزاد باشند معنای آزادی بی بند وباری نیست آزادی یعنی وارستگی وعبودیت خداوند ولی بنظر شما آزادی یعنی بی بند وباری این آزادی نیست واین نوع آزادی شایسته احترام هم نیست بی حجابی وبی برهنگی درهیچ یک ازادیان قابل ستایش نیست از نظر شما باید به برهنگی وسکس احترام گذاشت ولیش که گفتم دراینست کار بد بداست آیا اگر درجامه ای دزدی رواج پیدا کرد بازهم باید بگوئیم چون اکثر مردم اینکار را میکنند باید به آنها احترام گذاشت وآنها هم که به قول جناب عالی امام حسین راکشتند تمامی ملت آن زمان بودند که به آنها مردم می گویند پس با منطق شما باید به آنها هم احترام گذاشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
سئوال دیگر من از شما اینست خداوند اعمال بندگان را با میزان یعنی قرآن وچهارده معصوم میسنجد یا بامن که شما میگوئید شما درخودتان چه دیده اید من هیچ درخودم ندیدم واز خداوند طلب مغفرت میکنم ولی ازشما خواهش میکنم چه جوابی درپاسخ به دستورات خدا دارید اگرمن بنده خوبی نیستم باید احکام خداوند تعطیل شود یا شما باید به دستورات دین عمل کنید آیا اگر حسین علیه السلام امروز درمیان ما بود میفرمود به بی حجابها احترام بگذاریددرپایان تاکید میکنم آنها که حسین علیه السلام را کشتند همین مردم بودند وآنها که یاریش نمودند یک گروه 72نفری بودند ازخداوند عاجزانه مسئلت مینمایم که هم من وهم شما را در زمره اصحاب امام حسین علیه السلام قرار دهد انشاءالله
کاظم
| Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
ریش گذاشتن ونمازخواندن ومراعات ظاهر راکردن بهتر ازآن کسی است که نه عمل میکند ونه ظواهر دین را مراعات میکنددرثانی اگر کسی ریش گذاشت ونماز هم خواندولی آدم بدی بود معنایش این نیست که تمام افراد نماز گذاروافرادی را که ریش میگذارند آدمهای بدی هستندآیا اگر پلیسی دزدی کرد میتوان نتیجه گرفت همه پلیس ها دزد هستندهرچند جرم پلیس دزد دهها مرتبه سنگین تر از شخص عادیست قدر مسلم اینکه نمیتوان گفت که کسانی که ریش نمیگذارند ومراعات هیچ چیز رانمیکنند نیز همگی آدمهایی خوبی هستند
ونعوذ بالله آیا امام حسین (ع) تارک الصلاه بوده یا اینکه نعوذبالله امام واصحابش وسایر معصومین ریش پروفسوری داشته ویا 72تن ریش خود را باتیغ میزدند
غلامرضا خیرجو
| Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
به امر خداوند تمام فرشته ها بر انسان سجده کردند و با راهنمایی انبیا و اولیا راه راست و خیر وشر را به مردم نشان داد اما هرگز اراده و اختیار انسان را نادیده نگرفته است و خداوند در قران میفرماید که اراده الهی بر این نیست که همه هدایت شوند و اگر خدا میخواست همه را هدایت میکرد .
و تاریخ گواه است که بسیاری از انبیا و اولیا حتی زن و فرزند خودشان را نتوانستند هدایت کنند و امام دوم و نهم شیعیان بدست همسران خود به شهادت رسیدند و اینها تایید آیه قران در سوره قصص است که خدا به پیامبر میفرماید که هرگز نمیتواند هرکسی را بخواهد هدایت کند بلکه فقط خداوند میتواند هرکسی را بخواهد هدایت کند وبس.
حالا شما تصور کن یک انسان چگونه باید باشد تا خداوند او را هدایت کند؟ اگر کسی ریش و عمامه گذاشت و نماز و قران بخواند نشانه هدایت یافتگی نیست بلکه بهترین مکر شیطان است تا انسان مغرور و متکبر شود و به جهنم برود.
اگر حتی یک نفر از ما ناراضی و رنجیده باشد خداوند هرگز ما را هدایت نمیکند و شک نکنید که به جهنم میرویم.
نکته دیگر دین اسلام , نماز خواندن , حجاب و غیره ارزش هستند و ارزش یعنی کمیابی .
پول و طلا ارزش دارد چون کمیاب است و این به آن معنی نیست که افرادی که این خصلتها را ندارند بی ارزش باشند. خیر به هیچ وجه افرادی هم که نماز نخوانند یا بی حجاب باشند هم مخلوق خدا و بسیار محترم هستند و ما باید همه مردم ایران را دوست داشته باشیم .
باران رحمت الهی است وقتی میبارد بر سر همه مردم میبارد و فرقی قائل نمیشود.
از باران بیاموزیم به همه مردم احترام بگذاریم و تقوی پیشه کنیم.
به کوری چشم دشمنان با کمک شما تمام مردم ایران مسلمان یا غیر مسلمان , باحجاب یا بی حجاب متحد و یکپارچه هستند .
حسین
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
کالانعام بل هم اضل ...همانند چهار پایان بلکه گمراهترند یا عبارت قرانی ثم رددناه اسفل سافلین. برخی از انسانها ازهرچیز پستی که شما تصور میکنید پست ترندشما می فرمائید تمامی انسانها چون مخلوق خدا هستند واجب الاحترام ودوست داشتنی هستنداما قران درآیه 197سره اعراف برخی از این انسانها راهمانند چهار پا وحتی پست ازآن معرفی میکند مثلاارزش برخی ازآنها به اندازه یک بز (مثلا"بین 100تا400هزارتومن)یا نهایتا" یک الاغ ویا گاو وشتر میباشد ود ربرخی دیگر ازایات به هیچ بودن وپست ترین پستها اشاره میفرمایدالبته برخلاف تصورشما اراده خدا براینست که همه هدایت شوند خداوند می فرماید اگر اراده کنیم با جبر همه راهدایت مکنیم که این نوع هدایت هیچ سودی نداردنه اینکه بفرماید ماگروهی رااز افراد را هدایت میکنیم این باعدل خداوند سازگار نیست بلی خداوند هرکسی راکه بخواهد هدایت میکند اگرشما ازخداوند صادقانه بخواهید خداوند شما راهدایت میکند خداوند با اجبار فرزند نوح راهم میتوانست هدایت کند این هدایت دیگر ارزشی ندارد مثل این که شما باچوب بالای سر یک نفر که ازشما متنفر است را بگیری وبضرب چوب بگوئی مرا دوست داشته باش همینطور عبادت با زور هیچ ارزشی ندارد خداوند با اجبار میتواند تمامی مخلوقات رامعبود ومطیع خود قراردهد عبدبودن اختیاری ارزش دارد نه اجباری .واگرتعوذبالله برخلاف عقیده خود شما که اراده واختیار رابرای انسان از طرف خدا میدانید حال اگر قرارباشد خداوند یک گروه راهدایت وهمانطور که گفتید با اراده خودگروهی راهدایت نکند اینجا دیگر اراده خداست اجبار است اختیار نیست وثواب وعقاب معنا ندارد تفاسیر آیات فوق راجستجو ومطالعه فرمائید
غلامرضا خیرجو
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
دشمنان ایران برای غارت و چپاول کردن کشورها همیشه دنبال این بودند و هستند که با بهانه های مختلف مردم را به جان یکدیگر بیاندازند و نگذارند مردم متحد شوند.
اختلاف عقیده همیشه بوده و هست و خواهدبود اما مردم ایران همیشه در هر حالتی باید به یکدیگر احترام بگذارند.
در یک خانواده دو یا سه نفری اختلافهای زیادی در عقیده و سلیقه افراد وجود دارد . بهترین کار برای حفظ اتحاد و یکپارچگی احترام گذاشتن و رعایت کردن حقوق دیگران است.
هیچکس تکرار میکنم هیچکس حق ندارد با مردم ایران مانند کودکان نابالغ و اسیران جنگی رفتار کند عده ای با سواستفاده از نجابت مردم خوب ایران با مردم مانند بچه ها و افراد عقب افتاده رفتار میکنند تا مردم متوجه بشوند در تغییر رژیم و انقلاب ایران بچگی و اشتباه کردند .
اما اعتقاد ما این است که مردم ایران در سیر تغییرات اجتماعی و پیشرفت نیازمند تجارب این انقلاب بودند و کار درستی انجام دادند.
تمام مردم ایران یکی از بهترین و پاکترین مردم دنیا هستند و تمام جانبازان و رزمندگان و ایثارگران مردم ایران را با هر شکل و قیافه از صمیم قلب دوست دارند و خاک زیر پای مردم خوب ایران هستند و هیچ توقعی هم ندارند چون وظیفه است که همیشه در هرجا و در مقابل هرکس از مردم ایران حمایت کنند.
درود بر همه ایثارگران مخلص
درود بر تمام ملت ایران با هرنوع طرز فکر و اندیشه و هر شکل و قیافه
میم
|
United Kingdom
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
2
2
مسائل و معضلات اجتماعی با زور وتحکم درست نمیشود
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
1
1
این نماینده گرامی اگر به عنوان یک کارشناس ومتخصص به ناهنجاری اجتماعی نگرش داشتند بهتر بود گاهی کنترل اجتماعی با قوه قهریه وتشدید گشت ها ارشاد کارساز نیست ومسکن وار بوده ونارضایتی اجتماعی ایجاد میکند الخصوص هوای گرم تابستان فشار مضاعفی به بانوان ایجاد میکند که اندک پوشش خود را کمتر نمایند درحد ارزش ها ی اجتماعی /هر آگاهی باید ازاندیشه ها درونی اغاز گردد ودرضمن درجامعه ادیان دیگر مث مسیحی ویهودی وزرتشتی و...وعقاید متفاوت درمورد پوشش است که به انها احترام گذاشت
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
1
کار فرهنگی با برخورد و بگیر و ببند نمی‌شود, با مردم خوب برخورد کنید، به مردم توهین نکنید، این قدر سخت نگیرید. آبرو و حقوق مردم محترم است با توده‌های مردم باید با محبت رفتار شود
نمی شود هر زمانی که ۲۲ بهمن و انتخابات و اینگونه مراسم است، دوربین را روی همه تیپ‌ها ببرند، ویا از ان خانمی که بدحجاب است ولی عکس رهبری را در دست دارد مصاحبه پخش کنند اما به محض این‌که این دوره گذشت، یقه این تیپ‌ها را بگیرید؟ این تناقض است و تناقض یک موقعی کار دست انسان می‌دهد.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
1
1-کاش سوابق فعالیت گذشته این نماینده محترم و (به قول شما) تازه نفس را در زمینه حجاب و عفاف ذکر می کردید
2-ظاهرا در مجلس دولت نهم ایده طراحی مانتو دنبال شده بود که خروجی ان چادر ملی بود!
3-جوان لطفا روشن کنید فتوای حفظ حجاب مرد و زن از اوجب واجبات که این نماینده محترم گفته از کیست؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
1
در دهه 60 از این قبیل برخورهای قاطعانه زیاد صورت گرفت و نتیجه اش هم دیده شد
یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
برنامه ریزی بلند مدت برای آشنا کردن مردم با فرهنگ اصیل اسلامی ودوری از فرهنگ غربی وفرهنگهای مبتذل و برهنگی برخورد با تولید کنندگان و وارد کنندگان لباسها و مظاهر فرهنگ غربی و تشویق تولیدات کنندگان لباسهای اسلامی با ایمان و بافرهنگ اسلامی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
سلام
بدحجابی ،معصیت ومعزل وناهنجاری بزرگی است که متاسفانه در جامعه ی ما رواج پیداکرده است .شخص بدحجاب ،با بدحجابی ،به خودش وخانواده اش وجامعه آسیب می زندوباعث رواج فسادوفحشاء وبی حیایی وبی بندوباری درجامعه می شود.برای مبارزه با بدحجابی ،درکنارفرهنگ سازی وتقویت پایه های دینی مردم ،بایدمحدودیت هایی برای بدحجاب درنظرگرفته بشه ،مثلااز تردد افرادبدحجاب در دانشگاههاجلوگیری بشه ،چون دانشگاه یک محیط علمی هست وفردبدحجاب ،بااین بدحجابی ،دانشگاه رو درگیرحاشیه می کنه ومحیط دانشگاه رو ازعلمی بودن به سمت هوسبازی می بره .یااز استخدام افرادبدحجاب درشرکت هاوسازمانها وادارات دولتی وغیردولتی خودداری بشه تا محیط کار،سالم بمونه وباحضور بدحجابهاآلوده نشه .
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
1
2
سلام
خداوندیااین بدحجابها رو هدایت فرماید،یااگه قابل هدایت نیستن ،هرچه زودترمرگشون رو برسونه تاجامعه از شرشون نجات پیداکنه .فردبدحجاب ،بابدحجابی ،به خودش وخانواده اش و جامعه آسیب های جدی میزنه وباعث رواج فسادوفحشاء درجامعه میشه .
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
3
مشکل بد حجابی در جامعه حقیقی اسلامی بدون اجبار حل خواهد شد مشکل بدحجابی توسط همین به ظاهر مقدسین ایجاد شد وقتی جیب ملت را خالی کردند و حق و حقوق از انقلاب طلب کردند و به بی عدالتی و اشرافی گری پرداختند و جوانهایی بی انگیزه و امید نسبت به آینده تربیت کردند که هیچ امیدی نسبت به آینده برای شکل گیری خانواده ندارند و در نهایت همه چیز را رها کرده اند تا امروز خوش باشند که آینده شان توسط مدعیان حجاب گرفته شده که در ظاهر از حجاب دفاع و در عمل با سیاستهای غلط اقتصاد را فلج و همه را از جمله خودشان را سرگشته و آواره میکنند. حجاب ارزشی است برای حفظ خانواده ای است که برای جوانان وجود خارجی ندارد.

بدحجابی در قرآن به عنوان جنگ با خدا بیان نشده است ولی ربا اعلام شده است که گناه بدحجابی گوشه ای میلیونیم از ربایی نیست که ام الفساد است و در جامعه ما بصورت سیستماتیک توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی در حال انتشار است بانکی که شورای فقهی اجرائی برای خود ندارد و به بهانه استقلال در مقابل آن مقاومت میکند
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
1
2
باید برای افراد بی حجاب محدودیت ها و مجازاتی در نظر گرفته شود . زیرا این افراد حکم خدا زیر پا لگدمال می کنند . در اوایل انقلاب حتی رانندگان تاکسی و اتوبوس های خط واحد افراد بی حجاب را سوار نمی کردند . باید از خدمات رسانی به مراجعه کننده های بی حجاب در ادارات خودداری شود . باید در صدا و سیما در خصوص تشویق به حجاب برنامه های جذابی تهیه و پخش گردد .
123
|
-
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
0
کار این دولت نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
0
این هم نوعی تفکر رضا خانی یا داعش گونه است برخورد لازم نیست
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
0
دیر یا زود مسئله بی حجابی هم در ایران به رسمیت شناخته خواهد شد اقایون مبارز هم بروند در سوریه بجنگند حالش رو ببرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار