کد خبر: 796046
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

سرمربی یوونتوس از هدف بزرگ این تیم در فصل جدید سخن به میان آورد و خط دفاعی یوونتوس را بهترین خط دفاعی جهان دانست.

ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس در فصلی که گذشت با هدایت ماسیمیلیانو آلگری توانست قهرمانی در سری A و جام حذفی را به دست آورد هر چند در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست درخشش دو سال قبل خود را تکرار و به دیدار فینال راه پیدا کند.


آلگری که سومین سال حضور خود در یوونتوس را پشت‌سر می گذارد، از برنامه های خود در فصل جدید سخن به میان آورد و گفت: با شور و هیجان جدیدی لیگ را آغاز خواهیم کرد. هنوز زمان زیادی تا آغاز فصل داریم. بازیکنان چند روز دیگر فرصت دارند استراحت کنند و بعد از آن در تمرین شرکت کنند. باید به خوبی خود را آماده سوپرجام کنیم و این نزدیک‌ترین رقابتی است که پیش رو داریم.


او ادامه داد: هدف نخست یوونتوس در فصل جدید این است که از عنوان قهرمانی سری A دفاع کند و ششمین قهرمانی پیاپی خود را به دست آورد. بعد از قهرمانی در سری A به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم، فصلی بسیار رویایی برای ما خواهد بود. قهرمانی در این دو جام هدف بزرگ یووه در فصل جدید است. جام حذفی را هم نادیده نمی گیریم و می خواهیم در این جام هم قهرمان شویم.


آلگری در ادامه درباره خواسته پاتریس اورا و پل پوگبا از او هم اظهار کرد: هم پوگبا و هم اورا از من خواستند یک هفته استراحت بیشتر به آنها بدهم. این دو بازیکن عملکرد خوبی از خود در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه نشان دادند. می خواستم دو ساعت استراحت بیشتر به آنها بدهم اما الان تنها یک ساعت می دهم (با خنده).


سرمربی یووه در پایان سخنان خود درباره عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایتالیا در یورو 2016 نیز گفت: در کیفیت بالای خط دفاعی ایتالیا شک نکنید زیرا با حضور فوق ستاره هایی مانند لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه‌لینی، آندرا بارزالی و جانلوییجی بوفون، هر تیمی قوی می شود. یوونتوس بهترین خط دفاعی جهان را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار