کد خبر: 795078
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: وجود برخی سوالات اشتباه در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال و جابجایی سوالات رشته آزمایشگاهی، مشکلاتی را ایجاد کرد که با رفع آنها، ۶ هزار نفر پذیرش خواهند شد.

محمدحسین پورکاظمي گفت: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی برای 56 رشته برگزار شد اما در رشته گروه علوم آزمایشگاهی به علت وجود دو دفترچه سوال، نمرات برخی دروس در کارنامه داوطلبان جا به جا شد که این موضوع در رتبه های این افراد هم اثرگذار بوده و حتما مشکل بزودی رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکلات و وجود برخی سوالات اشتباه، مهلت انتخاب رشته در این آزمون که امروز شنبه 12 تیر اعلام شده بود با اضافه شدن سه روز، سه شنبه 15تیر ماه تمدید شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به تمدید مهلت انتخاب رشته، داوطلبان می توانند در صورت هرگونه تغییر در ظرفیت پذیرش آن را در فرم انتخاب رشته خود تا زمان مورد نظر اعمال کنند.

پورکاظمی افزود: به همین ترتیب با اعلام تغییرات جدید در ظرفیت های پذیرش آزمون کارشناسی ارشد، حدود 6 هزار نفر در آزمون این دوره پذیرفته می شوند.

وی گفت: داوطلبان لازم است به هنگام انتخاب رشته محل، با اطلاع از میزان ظرفیت پذیرش، نسبت به انتخاب رشته از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: این آزمون 23 و 24 اردیبهشت با شرکت حدود 60 هزار داوطلب در 56 رشته برگزار شده و کارنامه این آزمون نیز 8 تیرماه منتشر شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار