کد خبر: 794785
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
فرماندار تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب برای جلوگیری از ایجاد بحران در ماه‌های گرم، گفت: بی تردید خانه‌های پر مصرف آب جریمه می شوند.
ایسنا: عیسی فرهادی گفت: قطعا با گرمی هوا در فصل تابستان باید بیش از گذشته به موضوع صرفه جویی در مصرف توجه داشته باشیم. گرمای هوا با توجه به شرایط فعلی بارش ها می تواند موجب کم آبی در ماه های آینده شود و امیدواریم با مدیریت درست مصرف در خانوارها از این مشکل نیز عبور کنیم.
وی افزود: سال گذشته شاهد همکاری و همراهی خوبی در زمینه صرفه‌جویی در آب از سوی شهروندان بودیم، این همراهی و مدیریت درست مصرف باعث شد بحران آبی سال گذشته را بدون سهمیه بندی و اتخاذ تصمیمات این چنینی پشت سر بگذاریم و انتظار می رود امسال نیز خانواده ها با چنین رویکردی و توجه به گرمی شدید هوا با مدیریت مصرف مسئولین را یاری کنند تا مشکلی نداشته باشیم.
وی ادامه داد: البته امسال نسبت به سال های گذشته بارش ها بهتر بوده و بخشی از کم آبی‌ها جبران شده است ولی این موضوع دلیلی برای مصرف بی‌رویه شهروندان نیست.
فرماندار تهران با تاکید بر جریمه خانه های پر مصرف آب خاطرنشان کرد: مصرف آب باید بهینه باشد تا دیگر نیاز به چنین اقداماتی نباشد. در چنین شرایطی می توان اطمینان داشت که در ماه های آینده مشکل آبی نخواهیم داشت. ارزیابی ما این است که صرفه‌جویی شهروندان در یکسال اخیر خوب بوده اما باید بیشتر شود تا قطع آب نداشته باشیم. درحقیقت این موضوع به طور مستقیم به همکاری و تعامل مردم و مدیریت صحیح مصرف بستگی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار