کد خبر: 794783
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای مدتی 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته یا مدیر بانکی مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد.
فارس: پرویز سروری، درباره دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مدیران و اعلام دریافت میزان حقوق مدیران شهری اظهارداشت: امروز این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی مردم تبدیل شده است و مردم این نگرانی را دارند که بعضی از مدیران، خود را از ما بهترون می‌دانند و به جای اینکه مدیریت و مسئولیت را صرف خدمت به مردم بکنند مردم و منابع آنها را صرف منافع خود می‌کنند و وام‌های آنچنانی و حقوق‌های آنچنانی دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: یکی از مدیران مجموعه بانک‌ها برای یک مدت 200 میلیون تومان اضافه کار گرفته و یا مدیر بانکی مکرر در مکرر در سفرهای خارجی حضور دارد و اینها برای چه از منابع مردم استفاده می‌کنند؟
 
سروری گفت: شفافیت مهمترین عنصر تعیین کننده برای بازگشت اعتماد مردم به دستگاه‌های مختلف است چرا که الان اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه ملی ماست، لطمه خورده است.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت، شهرداری، قوه قضاییه و مجلس باید نسبت به شفاف‌سازی عمل کنند تا مشخص شود که چه کسانی دارند از این فرصت‌ها سوء استفاده می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند که این اقدامات له شدت آفت‌آفرین است و از همه مهمتر اینکه امروز به ضربه خوردن به اعتماد مردم که بزرگترین سرمایه کشور است مواجه هستیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
سایت دلسوز کشور"درست ست"که عده ای از مسئولین از جان و مال"برای حفظ انقلاب از خودو زندگی خود" برای
حفظ دستاوردهای انقلاب"مایه گذاشتند.
اما متاسفانه فشارهای هر روزه دشمن
بر کشور "و در صدد راهکار دفع مشگلاتی که برای کشورمان ایجاد
می شد"عاملی شد"که عده ای در داخل کشور از خلا های ایجاد شده سوئ استفاده کنند.اگربگویم که مردم
خیلی زودتر از مسئولین به این فسادها
در داخل کشور رسیده بودند"حرفی به گزاف نمی باشد. عمق مسئله از چند مدیر خارج شده ست"خداکندکه مسئولین واقعی حافظ کشور و انقلاب بتوانند "اب را به سرچشمه درست خود برگردانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار