کد خبر: 794768
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو کلاه‌بردار و کشف 160 میلیارد ریال زمین‌خواری توسط مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران خبر داد.
فارس: سردار محسن خانچرلی از دستگیری دو کلاه‌بردار و کشف 160 میلیارد ریال زمین‌خواری توسط مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاه‌برداری به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر زمین‌خواری در شهرک نصیرآباد شهرستان رباط‌کریم مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با تحقیق و بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران پرونده مشخص شد زمینی به مساحت بیش از دو هکتار متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی با ارزش 160 میلیارد ریال توسط دو کلاه‌بردار به فروش رسیده است.

وی تصریح کرد: با تحقیقات کارشناسی انجام‌شده مشخص شد دو کلاه‌بردار با اسناد و مدارک جعلی دو هکتار از اراضی واقع در نصیرآباد شهرستان رباط‌کریم را با روش‌های متقلبانه به مبلغ 160 میلیارد ریال به فروش رسانده‌اند.

رئیس پلیس غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضائی متهمان را شناسایی و در عملیاتی منسجم آنها را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی پلیس متهمان به جرم خود اعتراف  و اذعان کردند که زمینی به مساحت 21 هزار متر‌مربع متعلق به یکی از ارگان‌های دولتی را با استفاده از جعل اسناد و مدارک به فروش رسانده‌اند.

خانچرلی خاطرنشان کرد: کلاه‌برداران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست هرگونه اطلاع از دست‌اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را برای اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
مسئولین قضا "این دوکلاهبردار بدون اطلاع مسئول ارگان دولتی"توانستند
زمین دولتی را سند سازی کنند"وبفروش
برسانند؟ افرادی که دراین ارگان دولتی و ثبت جعلی اسناد"شرکت داشتند"چه
شدند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار