کد خبر: 794736
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
رئيس‌جمهور ضمن دعوت آحاد مردم براي شرکت در مراسم روز جهاني قدس گفت: هدف صهيونيست‌ها از درگيري در منطقه به فراموشي سپردن اشغالگري ۷۰ ساله است.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري، حجت‌الاسلام حسن روحاني در حاشيه جلسه هيئت دولت، ملت بزرگ ايران و مسلمانان جهان را به شرکت گسترده و پرشور در مراسم روز جهاني قدس فراخواند و گفت: امسال با انسجام و اتحاد بيشتر، شاهد حضور پرشورتر مردم ايران و ساير کشورهاي اسلامي در مراسم دفاع از مظلوميت مردم فلسطين و آزادي قدس شريف خواهيم بود. وي افزود: ملت بزرگ ايران براي لبيک گفتن به نداي امام راحل و پاسخ به صداي مظلوميت مردم فلسطين که حدود 70 سال است از خانه و زندگي خود آواره شده‌اند، در روز قدس با حضور باشکوه خود در خيابان‌ها و ميادين به‌سمت ميعادگاه نماز جمعه حرکت کرده و فرياد حمايت خود از مظلومين عالم و به‌ويژه مردم فلسطين را به گوش جهانيان خواهند رساند.

رئيس‌جمهور با اشاره به اينکه حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس در طول 37 سال گذشته هرساله انجام شده و امسال از ويژگي خاصي برخوردار است، گفت: صهيونيست‌ها در سال‌هاي اخير با تلاش پشت‌پرده و ايجاد ترور و درگيري ميان کشورهاي منطقه و جهان اسلام و همچنين جنگ مسلمان با مسلمان و نيز مسلمان با مسيحي، قصد دارند جنايات خود را به فراموشي بسپارند و کاري کنند که مسلمانان و مردم منطقه و جهان مظلوميت فلسطين و سبعيت صهيونيست‌ها را فراموش کنند. روحاني تصريح کرد: نبايد بگذاريم جنايات بزرگ صهيونيست‌ها به دست فراموشي سپرده شود و مردم مظلوم فلسطين که حدود 70 سال است از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند، احساس يأس و نااميدي کنند. وي تأکيد کرد: صداي همه ما در روز قدس صداي وحدت مسلمانان و حمايت از مردم آواره فلسطين خواهد بود. رئيس‌جمهور خاطرنشان کرد: مردم مسلمان جهان مسير حمايت از مردم مظلوم فلسطين را که همانا مسير جهاد و ايستادگي براي آزادي قدس شريف است با قوت ادامه خواهند داد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار