کد خبر: 794729
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
در پيام‌هاي جداگانه صورت گرفت
جانشين رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح، رئيس مجلس شوراي اسلامي، معاون اول رئيس‌جمهور، دبير شوراي عالي امنيت ملی، وزیر دفاع و وزير امور خارجه در پيام‌هاي جداگانه انتصاب سردار سرلشکر محمدحسين باقري به رياست ستاد کل نيروهاي مسلح را تبريک گفتند.
تبريک شخصيت‌هاي سياسي و نظامي به سرلشکر باقريبه گزارش «جوان»، در پيام سردار سرلشکر پاسدار غلامعلي رشيد، جانشين رئيس ستادکل نيروهاي مسلح خطاب به سردار سرلشکر باقري آمده است: پس از حمد و سپاس به حضرت باري‌تعالي، بدين وسيله انتصاب شايسته جنابعالي به سمت رياست ستادکل نيروهاي مسلح با حکم مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي) را صميمانه تبريک مي‌گويم و در اين ايام و ليالي شريف قدر از محضر خداوند حکيم و قدير توفيقات جنابعالي را در تحقق منويات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالي) و ارتقاي سطح آمادگي دفاعي کشور و اقتدار نيروهاي مسلح و تحقق ارتش 20 ميليوني در مسير تأمين اهداف متعالي نظام و نيازهاي دفاعي امنيتي مردم شريف ميهن اسلامي خواستارم.

تبريک شخصيت‌هاي سياسي و نظامي به سرلشکر باقريدر پيام علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي به سرلشکر باقري هم آمده است: «اينک که بنابر شايستگي، تعهد و تجارب درخشان و ارزنده با حکم حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرماندهي معظم کل قوا به رياست ستاد کل نيروهاي مسلح منصوب شده‌ايد ضمن تبريک به جنابعالي اميدوارم در راستاي انجام وظايف محوله به ويژه ارتقاي توانمندي‌ها و آمادگي‌هاي دفاعي و امنيتي نيروهاي مسلح و نيز اتخاذ تدابير لازم در پاسخگويي به تهديدات دشمنان موفق و سربلند باشيد.»  لاريجاني همچنين با صدور پيامي با تشکر از خدمات سرلشکر فيروزآبادي، انتصاب وي به مشاور عالي نظامي فرماندهي کل قوا را تبريک گفت.

 دبير شوراي عالي امنيت ملي نيز در پيامي انتخاب سردار سرلشكر پاسدار محمدحسين باقري را به سمت رئيس ستاد کل تبريک شخصيت‌هاي سياسي و نظامي به سرلشکر باقرينيروهاي مسلح تبريک گفت. به گزارش ايرنا، در بخشي از پيام تبريک علي شمخاني خطاب به سرلشكر باقري آمده است: سپاس خداوند سبحان را که بر ما منت نهاد و توفيق خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در کسوت سربازي امام عصر(عج) نصيب‌مان فرمود. وي در اين پيام خطاب به رئيس جديد ستاد کل نيروهاي مسلح افزود: اينک که رهبر معظم انقلاب و فرماندهي کل قوا، جنابعالي که بحمدالله از شميم عطرآگين جهاد و شهادت برخورداريد و در جهت اقتدار و توانايي نيروهاي مسلح نقش اساسي ايفا کرده‌ايد را به عنوان رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح منصوب فرموده‌اند از خداوند متعال توفيق روزافزون حضرتعالي را خواستارم و دوره‌اي مبارک و افتخارآفرين برايتان آرزو دارم.

تبريک شخصيت‌هاي سياسي و نظامي به سرلشکر باقريوزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح نيز در پيامي انتصاب سردار سرلشکر محمدحسين باقري به سمت رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح را به وي تبريک گفت.  در پيام سردار حسين دهقان آمده است: انتصاب جنابعالي از سوي فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالي) به سمت رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح که نشان از لياقت، توانمندي، تعهد و تجارب ارزنده آن برادر بزرگوار در دوران دفاع مقدس و پس از آن دارد را تبريک و تهنيت عرض نموده؛ توفيق روزافزون شما در تحقق آرمان‌هاي والاي نظام و اهداف عاليه ترسيمي توسط فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌اي عزيز(مدظله‌العالي) مبني بر عمل انقلابي در ارتقاي توانمندي و آمادگي دفاعي امنيتي نيروهاي مسلح و بسيج مردمي و امکان پاسخگويي به هرگونه تهديد متوجه نظام مقدس جمهوري اسلامي را در سايه توجهات حضرت ولي‌عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

اين گزارش حاکي است، وزير امور خارجه در پيامي انتصاب سرلشكر پاسدار محمدحسين باقري به رياست ستاد کل نيروهاي مسلح را به وي تبريک گفت. در بخشي از پيام محمدجواد ظريف خطاب به سرلشكر باقري آمده است: اطمينان دارم با توجه به تجارب بسيار ارزنده، تخصص و تعهد و شايستگي‌هاي فراوان و تحت رهبري فرماندهي معظم کل قوا در تقويت و تحکيم بنيان‌هاي دفاعي - امنيتي جمهوري اسلامي ايران موفق و سرافراز خواهيد بود. همچنين اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور در پيام‌هاي جداگانه‌اي انتصاب سرداران باقري و فيروزآبادي را تبريک گفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار